petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet Göz hastalığı Acil yardım Lütfen .

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve frknkymt tarafından 28 Şubat 2016 başlatılmıştır.

  1. frknkymt
    Çevrimdışı

    frknkymt New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım .Birkaç sorum olacak yardımcı olursanız çok mutlu olurum .
    1 . Muhabbet kuşumu yuvadan 15 günlükken aldım daha yem bile yiyemiyordu şu an 5 yaşında yaklaşık 6 -7 aydır sağ gözünün altında göz torbasında bir şişlik var(tek gözde ) teramycın ve veterınerden aldgım ısmını hatırlamadıgım bır krem falan kullandım fakat bır türlü geçmedi . Devamlı bi yerlere sürterek kaşıyor orayı fakat kuşumun genel durumunda hiçbir hastalık belirtisi yok çok neşeli oyuncu yani gözünden dolayı genel durumunda bi sıkıntı yok ama ben gerçekten hergün üzülüyorum . Lütfen yardım edin iyileştiriyim . Ekte resimlerini koyacağım.

    2.Ben kuşa eş alacaktım fakat arkadaş gibiyiz kafesinin kapısı sürekli açık canı isterse çıkar biraz takılır geri kendisi girer canı istemezse hiç çıkmaz oyuncağıyla oynar . Çıkınca elimde kolumda gezer oynar diğer odaya giderim öter falan sonra bi bakmışım arkamdan gelmiş :) bi kaç üreticiyle (dükkan) konuştum kimi al kimi alma küser alışmış o öyle dedi . Sizce nasıl bir yol izleyim ?

    3.Kuşun cinsi ney bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi ? Eğer eş al derseniz ona göre bi eş almak için soruyorum .
    Lütfen acil cevap verirseniz sevinirim özellikle göz konusunda


    [​IMG][/url][/IMG]

    [​IMG][/url][/IMG]

    [​IMG][/url][/IMG]
    [​IMG][/url][/IMG]
     
    #1 frknkymt, 28 Şubat 2016
    Son düzenleme: 28 Şubat 2016
  2. Daryl
    Çevrimdışı

    Daryl New Member

    Katılım:
    20 Eylül 2015
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Kuşunuz erkek maşallah çiftleşme zamanıda gelmiş böyle lacivert tonlarına çevirince zamanları geliyor , gözü hakkında bir bilgim yok :(
     
  3. frknkymt
    Çevrimdışı

    frknkymt New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Teşekkürler. İlgili bilen arkadaşlar göz sorununu acil cözmem lazım lütfen yardım edin .
     
  4. Kaan KARAN
    Çevrimdışı

    Kaan KARAN Member
    Altın Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2013
    Mesajlar:
    728
    Beğenileri:
    1
    terramycin kremle geçmediyse ornithosis olabilir, ornimix bulabilirseniz deneyin derim...
     
  5. Muhiddin Keskin
    Çevrimdışı

    Katılım:
    13 Şubat 2016
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    0
    En yakın veterinere götürün bence.
     
  6. frknkymt
    Çevrimdışı

    frknkymt New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    veterinerler muhabbet kuşundan pek anlamıyorlar veterınerın verdıgı bır krem kullandım zaten hiçbir işe yaramadı

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:08 -->-> Daha önceki mesaj 00:15 --

    güncel arkadaşlar

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:00 -->-> Daha önceki mesaj 01:08 --

    Teşekkür ederim monodoks diye bir ilaç varmış onun hakkında bilginiz var mı ?
     
  7. Fuad BİLİCİ
    Çevrimdışı

    Fuad BİLİCİ Active Member

    Katılım:
    11 Şubat 2016
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    27
    Terramycin kullanın derim akşamdan akşama çunkü benim sultan papağanında da böyle bişey vardı terramycn südüm bir haftaya geçti hastalığın adını bilmiyorum ama sorunum çözüldü çok şükür umarım geçer ve bide bence artık veterinrlere ayrı bi kuş eğitimi verilmeli bir kaç tanesi dışında diğerleri bişey bilmiyor
     
  8. speedy_one
    Çevrimdışı

    speedy_one Member

    Katılım:
    14 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    0
    Şayet tek göz nezlesi ise monodoks kapsülü daha önce kullandım ve % 100 sonuç aldım. Kullanımı şöyle,yarım suluğa kapsülün yarısını boşaltın,6-7 gün kullanın. Eğer geçmezse tek göz hastalığı değildir zaten.
     
  9. frknkymt
    Çevrimdışı

    frknkymt New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Terramycin kullandım bir hafta kadar ama olumlu bir sonuç almadım malesef. Veterinerler o kadar eğitim alıyor fakat bildikleri köpek ve kedi hakkında sadece eğitim kalitesimi diyelim ne diyelim bilmiyorum

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:52 -->-> Daha önceki mesaj 20:50 --

    Tek göz hastalığı nasıl bilmiyorum ama sadece fotoğraftaki gözde sıkıntı var diğer gözde maşallah hiçbir şey yok . Kapsülün yarısını boşaltıyorum ve her gün değiştiriyorum değil mi suyunu ?
     
  10. speedy_one
    Çevrimdışı

    speedy_one Member

    Katılım:
    14 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    0
    Göz altındaki torba hariç anlattığınız belirtiler tek göz nezlesini tanımlıyor. Torba olayı kafamı karıştırdı. Tek göz hastalığı sizin kuşunuzda farklı bir şekilde seyrediyor olabilir. Evet,her gün taze olarak hazırlayacaksınız ilacı. Monodoks kapsül ornimix adlı ilacın en iyi muadilidir,ve ulaşmak kolaydır. bir hafta kullandıktan sonra 1 gün avit k,iki gün probiyotik ve iki gün de vitamin kullanırsanız yerinde olur.
     
  11. Emre Özcan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Aralık 2015
    Mesajlar:
    201
    Beğenileri:
    9
    yaşadığınız yerde veterinerlik fakultesi varsa oraya götürün , profösörler kendini beğenmiş değillerse çok sevecen davranıp yardımcı oluyor biz arkadaşlarımızla veterinerlik fakultesine götürüyoruz 5 6 kişi başında yardımcı oluyorlar , sizde isterseniz bir götürün.
     
  12. Kaan KARAN
    Çevrimdışı

    Kaan KARAN Member
    Altın Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2013
    Mesajlar:
    728
    Beğenileri:
    1
    ornimix bu hastalığı en iyi tedavi eden iyi bir antibiyotiktir, etken maddesi Doxycycline ve tetracycline dir ve monodoks da Doxycycline içerir, bir kuşuma ornimix kullanmadan önce aynı etken maddeli devamisin oblet adlı ilacı kulanmıştım ama pek işe yaramamıştı, bulabilirseniz once ornimix kullanın, tek göz hastalığı diye de tabir edilen papağan ateşi çok ölümcül bir hastalıktır, hemen tedaviye başlamanızı öneririm...Bu arada ornimixi facebookta kargoyla kapıda ödemeli olarak satanlar olduğunu duymuştum, bir araştırmakta fayda var derim, geçmiş olsun...
     
    #12 Kaan KARAN, 10 Mart 2016
    Son düzenleme: 10 Mart 2016

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşu tek göz hastalığı