Muhabbet kuşu hırlaması

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Melike_ tarafından 10 Ağustos 2018 başlatılmıştır.

  1. Melike_
    Çevrimdışı

    Melike_ Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    10 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    1 tane
    Arkadaşlar merhaba benim 3 yaşında erkek muhabbet kuşum var.Yaklaşık 1 haftadır kafasını öne doğru atıyo ve tıslama sesi cıkarıyo.Ayrıca olduğu yerde nefes alırken hırıltı geliyo.Gece sessiz uyuyan hayvan artık hırıldıyo.Yem yiyo,su iciyo,benimle konusuyo ama hırıltı gecmiyo.Ne yapabilirim lutfen yardim edin ona bi sey olursa kahrolurum
     
  2. Hayvansever03
    Çevrimdışı

    Hayvansever03 Profesyonel

    Katılım:
    2 Kasım 2017
    Mesajlar:
    6.115
    Beğenileri:
    1.169
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Akvaryum
    Kuş sayısı:
    1 tane
    Solunum problemi olabilir. Suluğundaki suyuna beş altı damla limon damlatın ve veterinere gidin.
     
  3. Melike_
    Çevrimdışı

    Melike_ Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    10 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    1 tane
    Evet götürdüm ve haklı çıktınız ciğerlerini üşütmüş antibiyotik ve kekik çayına başladık
     
    Hayvansever03 bunu beğendi.
  4. Hayal Güç
    Çevrimdışı

    Hayal Güç Profesyonel

    Katılım:
    10 Ocak 2018
    Mesajlar:
    608
    Beğenileri:
    120
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    1 tane
    Kekik çayını nasıl veriyorsunuz ve bunu veteriner mi önerdi?
     
  5. Melike_
    Çevrimdışı

    Melike_ Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    10 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    1 tane
    1 cezve Kaynar suyun icine 1 cay kaşığı kekik atıyorum biraz kaynatıp kapatıyorum.Demleniyo sonra suluguna koyuyorum iciyo.Evet veteriner onerdi cigerleri temizliyomus
     
  6. Melike_
    Çevrimdışı

    Melike_ Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    10 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    1 tane
    Malesef 1 saat once kaybettim onu..Hayattalarken değerini bilin cok zormuş bu acı
     
  7. Hayvansever03
    Çevrimdışı

    Hayvansever03 Profesyonel

    Katılım:
    2 Kasım 2017
    Mesajlar:
    6.115
    Beğenileri:
    1.169
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Akvaryum
    Kuş sayısı:
    1 tane
    Allah rahmet eylesin.
     
  8. Melike_
    Çevrimdışı

    Melike_ Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    10 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    1 tane

Sayfayı Paylaş