petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet Kuşuyla Dişarı Çıkan ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve OzanEsmrsy tarafından 8 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. OzanEsmrsy
    Çevrimdışı

    Özel Sebeplerden Dolayı Kaldırılmıştır ..
     
    #1 OzanEsmrsy, 8 Aralık 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 29 Ocak 2014
  2. MevlütŞimşek
    Çevrimdışı

    MevlütŞimşek New Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    evlerden ağaçlardan tekrar seni bulamazsa soluğu başka bi omuzda bulur haberin olsun :)
     
  3. OzanEsmrsy
    Çevrimdışı

    Benim kuşum karekter olarak herkeze aynı ilgiyi göstermiyor evde 6 7 kisiyiz benden baska diğerlerinin yanına gitmez gitse bile en fazla 2 3 saniye durur tabi riski var hiç yok demiyorum ama kacıp uzaklasacağını sanmiyorum
     
  4. Gökhan KARAALİ
    Çevrimdışı

    Olduki bi sesten canlidan korkup bi an kacti ve sizi bulamadi? Bence boyle bi riske girmeyin
     
  5. yunus444
    Çevrimdışı

    yunus444 Guest

    evet benim babanemlerin aynı bu şekişlde kuşları köyde oturuyolar onlar mesela babanem muhabbet kuşula alkona çamaşır asmaya gidiyor hiç kaçmıyor bir gün yazdı babanem bolkona kuşlan beraber oturmaya cıktı kuş birden hareketlen di ve ağaçlara doğru uçmaya başladı sonra ben ve babam uçtuğu tarafa gittik ve bir ağacın dalından bize bakıyordu sonra ben elimi uzattum ve ismini söylüyerek gel dedim kuş hemen geldi o gün o korkuyo yedi artık hiç kaçmıyor bizim köyde iki tane karsılıklı ev var mesela bzim balkondan karşıkı balkona gidip geliyorrr havadakı kuşlarıda hıç umursamıyor hiç kaçmıyordu öyle yani güzel sıkı eğitim olduktan sonra sıkıntı yok ve bizim bu kuşun ölümüde dışardan oldu ama aynı şekilde balkonda otururken dışarı çıktı yere kondu ve kedi kaptı ve kuşumuz oldu bu yaz dı
     
  6. OzanEsmrsy
    Çevrimdışı

    Valla köy meydanı işte hani herkez birbirini tanır..
    Sonuçta kaçsa bile bir şekilde bulursun söylemek istediğim şey kaçma sebebi kurtulmak falan değil oda bunu istemez herhangi bir şey sebep oluyor bir şekilde uzaklaşmasına ne bileyim bir ses korku veya büyük baska bir kuş falan ..

    Birde en tehlikelisi kediler evet ..
     
  7. ismail kaan
    Çevrimdışı

    Arkadaşım ne olursa olsun hayvan sonucta iç güdü,ne olur ne olmaz ha ev ha dışari bilmem anlatabiliyomuyum :) sen onu mutlu et yeter

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:53 -->-> Daha önceki mesaj 23:33 --

    Vede iç güdüsel olarak kuş sesine gider, karga vs biçok tehlike neden risk alasınki
     
  8. Ömer Macit
    Çevrimdışı

    Ömer Macit Active Member

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1.364
    Beğenileri:
    1
    bana pek inandırıcı gelmiyor ama tabiki eğitimi iyi demekki maşallah o kuşlara
     
  9. OzanEsmrsy
    Çevrimdışı

    İnandırıcı Gelmeyen Ne :) ?
     
  10. mavıs ve lımon
    Çevrimdışı

    Benıme abıın arkadasının kusu vardı kacmıs ve bes gun sonra gerı gelmıs dmekkkı mubısler o kadar cok ormanlık alanlarda duramıyor :d
     

Sayfayı Paylaş