petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Ne acaba?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve Süleyman Aydın tarafından 8 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Süleyman Aydın
    Gizli

    Herkese kolay gelsin arkadaşlar sizden bi konuda yardım isteyecem bi türlü anlayamadığım ırk konusunda bu siteye kayıt olduğumda kuşlar hakkında neredeyse hiç bir şey bilmiyordum ama şimdi bu site ve sizler sayesinde kuşlar hakkında çok şey biliyorum bu yüzden sizlere teşekkür ediyorum. Ama bir türlü bu ırkları anlayamadım neye göre anlaşılıyor felan bu yüzden size erkek kuşumun ırkını soracağım ben yerli diye biliyodum belki yanlış biliyorum ama kuşun kuyruğunun dişiye oranla çok daha uzun olduğunu gördüm sizce erkeğin ırkı nedir?

    Cevaplarınızı için şimdiden teşekkürler...

    [​IMG]
     
  2. onurdondu1
    Gizli

    %75 erkek .
     
  3. onurdondu1
    Gizli

    düzeltme: kusura bakma okumadan yazdım ırkını soruyormuşsun :)
     
  4. Süleyman Aydın
    Gizli

    Evet ırkını merak ettim ve bu konuda hiçbir şey bilmiyorum bilen yok mu ?
     
  5. Süleyman Aydın
    Gizli

  6. Cengiz ŞENEL
    Çevrimdışı

    Cengiz ŞENEL New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    522
    Beğenileri:
    0
    Maşallah çok güzel bir çek gibi duruyor arkadaşım :D "senin tünekte plastik galiba"
     
  7. Süleyman Aydın
    Gizli

    Evet plastik ve biraz kirli :) ağaçtan yapmayı düşünüyorum ama düzgün bi dal bulamadım

    Çek kuşların fiyatı ne kadar oluyor ben çift 50 ye aldım gayet sağlıklı
     
  8. Cengiz ŞENEL
    Çevrimdışı

    Cengiz ŞENEL New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    522
    Beğenileri:
    0
    25-50 arası değişiyor, seninkine bakınca iyi almışsın.
     
  9. Süleyman Aydın
    Gizli

    Evet neredeyse 1 yıldır besliyorum Peki bu erkekle yerli bi dişi çiftleşse yavruları ne olur :D :D
     
  10. Sevtap DERİN
    Gizli

    Ya o değil de benim Hollanda-İngiliz kırığı dişim ve Çek erkeğimin yavruları ne olur? :D Süleyman konunu baltalıyorum ama sen sorunca aklıma geldi. :D
     
  11. Cengiz ŞENEL
    Çevrimdışı

    Cengiz ŞENEL New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    522
    Beğenileri:
    0
    O belli olmaz çünkü dedelere çekebiliyorlar genelde, anne-babaya çekerse onların tonlarında kırma olur.
     
  12. Cengiz ŞENEL
    Çevrimdışı

    Cengiz ŞENEL New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    522
    Beğenileri:
    0
    Dişinin anne-babası ve erkek safkan ise çok güzel bir yavru olacağı kesin :D bizim petshopta aynı çiftten var kuluçkada yavruları büyüsün hemen alacağım :D
     
  13. Sevtap DERİN
    Gizli


    Cengiz Bey benden duymuş olmayın dişimin yumurtlamasına az kaldı. :p Ben diyeyim 5 gün siz değin 1 hafta. :D


    Edit: İnşallah güzel yavruları olur. :)
     
  14. Cengiz ŞENEL
    Çevrimdışı

    Cengiz ŞENEL New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    522
    Beğenileri:
    0
    inşallah tez zamanda bol bol güzel ve sağlıklı yavrular alırsınız, uzun zamandır bekliyorsunuz vakti gelmiştir artık inşaallah, ben duymadım-bilmiyorum :D
     
  15. Cengiz ŞENEL
    Çevrimdışı

    Cengiz ŞENEL New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    522
    Beğenileri:
    0
    Maşallah çok güzel bir çek gibi duruyor arkadaşım :D "senin tünekte plastik galiba"
     
  16. Cengiz ŞENEL
    Çevrimdışı

    Cengiz ŞENEL New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    522
    Beğenileri:
    0
    Maşallah çok güzel bir çek gibi duruyor arkadaşım :D "senin tünekte plastik galiba"
     
  17. Süleyman Aydın
    Gizli

    :D hOcam bi sorun mu var neden aynı şeyi yazıp duruyorsunuz
     
  18. Oğuzhan Çelik
    Gizli

    Melez :D
    Karışık Olur
     
  19. Süleyman Aydın
    Gizli

    Oda olur bi çiftleşsinler oda kabulümdür :D
     

Sayfayı Paylaş