petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Popo Tüyleri Döküldü ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Ediz Edizoğlu tarafından 1 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Selamun Aleyküm. Arkadaşlar dişi kuşum gittikçe kızışıyor bugün baktım çenesi kıp kırmızı olmuş yani kiremit reengi ve bişey dikkatimi çekti eskideen poposunu cok zor görüyordum artık cok rahat gözüküyor sanki oradaki tüyler dökülmüş gibi popoda şişlik var gibi birde yumurtasıda yok neden olabilir ?
     
  2. /kimya/
    Çevrimdışı

    /kimya/ Member

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    0
    yumurtlayacaktır o zaman.
     
  3. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    erkek var mı yanında ?
     
  4. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Evet tabiki var


    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:57 -->-> Daha önceki mesaj 18:33 --

    gunceellllllllll

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:49 -->-> Daha önceki mesaj 18:57 --

    GUNcellllllll
     
  5. saricka
    Çevrimdışı

    saricka New Member

    Katılım:
    30 Eylül 2014
    Mesajlar:
    116
    Beğenileri:
    0
    resim atabilirmisiniz?
     
  6. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    resim atın büyük ihtimalle yumurta geliyor.
     
  7. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Kardeşim kuşlar uyuyorda karanlık odada bişe alcaktım odadan baktım dişi yuvanın içinde uyumuş :D ama kanatlar falan düşük değil yumurta varmıdırki

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:07 -->-> Daha önceki mesaj 22:58 --

    Günceeeeeeel
     
    #7 Ediz Edizoğlu, 1 Ocak 2015
    Son düzenleyen: Moderatör: 1 Ocak 2015
  8. Kubilay ÇALIKOĞLU
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Ekim 2014
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    0
    yumurta için illede kanatların düşmesi gerekmiyor yuvada yatmışsa belki beklenen yumurta geldi yada geliyordur.Benim kuşum 7 tane yumurtladı yattı kanatları düşmedi belkide bünyeyle alakalı ama illede yumurtlayan her kuşun kanatları düşecek diye bir şart yok
    Hayırlı üretimler
     
  9. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Haydi Bismillah Heyecanlandım :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:34 -->-> Daha önceki mesaj 23:28 --

    peki kardeşim yumurtalı kuş cok haraketli olurmuki ?
     
  10. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    hayır yumurtalı kuşa siz iyice kaliteli yem ve mama vereceksiniz baba mamayı yiyecek dişiyi besleyecek dişi de yavruları.
     
  11. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    [MENTION=6387]Levent ACAR[/MENTION] Ne diyosun bu duruma abi ?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:10 -->-> Daha önceki mesaj 00:09 --

    Bugün Yemi koyim derken dişi ordan oaraya gidiyodu demekki yumurta yok :(
     
  12. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.772
    Beğenileri:
    72
    Gözün aydın, bence yumurtlayacak Ediz.
    Yarın fotoğraf çekip koy bakalım, tünekteyken ve aynı hizada çekilmiş olsun.
    Bir de ricam var, büyük ve renkli yazmasan daha güzel olacak. :)
     
  13. Resul OZYAMAN
    Çevrimdışı

    Resul OZYAMAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    9
    Öncelikle kuşu aşırı rahtsız etmeyin ve kafesin yerini değiştirmeyin her gün mama verin kuş sizden korkusuna oradan oraya uçuşmuştur :) sık sık rahatsız etmeyin yumurta olmasa da 1 haftaya alırsınız.
     
  14. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Tamam abi :D Ama kanatları düşük değil resme gerek varmı yinede.
    Arkadaş illa düşmesi gerekmiyor diyo

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:15 -->-> Daha önceki mesaj 00:13 --

    Mamaya Havuç koymaya devam edeyimmi
     
    #14 Ediz Edizoğlu, 2 Ocak 2015
    Son düzenleyen: Moderatör: 2 Ocak 2015
  15. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.772
    Beğenileri:
    72
    Haftada 1 gün yeter yavru yoksa. Havuç ta koymanda sorun olmaz.
    Sen yarın bi foto ekle bakalım en temizi öyle.
     
  16. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Tamam abi saolasın.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:26 -->-> Daha önceki mesaj 00:19 --

    @Levent ACAR abi hatirliyomusun benden dişi kuşumun resmini istemistin dişi kuş beni gorunce yuvaya kaciyor zaten bu baktim bugun yuvada yatiyor az tunege cikti kuyrugu aşşa yukari titriyor gagaasi iyice kizginlaşti ama beni gorunce hizlica hareketleniyor yumurtasi var diyorum bi yandan ama yumurtasi olan kus haraketli olabilirmi abi k.b resim atamiyorum poposu hayla ayni

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:27 -->-> Daha önceki mesaj 13:26 --

    Bakarmisin abi
     
    #16 Ediz Edizoğlu, 5 Ocak 2015
    Son düzenleyen: Moderatör: 5 Ocak 2015

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. kuşumun poposundaki tüyler döküldü