Tül şekli

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Berkin ESİM tarafından 21 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Berkin ESİM
    Gizli

    Merhabalar arkadaşlar benim kuş çok yaramaz yerinde durmuyor hiç eve geldiğinden beri ve sürekli hareket ettiğinden dolayı kafesi koydugum yerin etrafı sürekli kir yem toz falan oluyor. Bende az önce tülünü bu şekilde yaptım, en azından sadece ön tarafından saçılır yemler falan diye düşündüm. Hep böyle dursa bir sıkıntı olurmu acaba?
    [​IMG]
     
  2. Dilek M. Dönmez
    Gizli

    Genelde o tulu alttan gecırıyorlar aslında :)
     
  3. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Profesyonel

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    Ankara/Dikmen
    doğrusu oda ondan :D:D
     
  4. H. Mehmet YILDIZ
    Gizli

    Katılıyorum alttan geçir yemliğin üzerine kadar çek.
     
  5. Dilek M. Dönmez
    Gizli

    ay Murat güldürdün beni :)
     
  6. Berkin ESİM
    Gizli

    Zaten öyleydi arkadaşlar alttan yemliğe kadardı ama acayip hareketli ya salonda duruyo bide masa ve yeri çok kirletiyo böyle yaparsam daha az kirletir diye düşündüm görüntü bakımından sormuyorum zaten, kuş bakımından bi sakıncası olurmu sizce :)
     
  7. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Profesyonel

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    Ankara/Dikmen
    senle ilgili bir şey değil zaten biraz gülelim dedik sadece o:(:(
     
  8. Dilek M. Dönmez
    Gizli

    Birsey olmaz ama dıkkatımı cektı kus kumu nıye koymuyorsunuz?
     
  9. Berkin ESİM
    Gizli

    Kuş kumunu yemin içine koyuyorum ama sabah kardeşim yem azaldı diye yemliğe yem koymus kuş kumunu koymamış bende şimdi siz söyleyince farkettim :)
     
  10. Dilek M. Dönmez
    Gizli

    Hmm pekı bır an dıkkatımı cektı ben kumu ayrı bır kapa koyuyorum.
     
  11. Berkin ESİM
    Gizli

    İlk başta bende yamdaki yemliğe koymuştumda öyle yemedi bende yeminin içine karıştırırsam yer diye düşünüp yemine koymaya başladım
     
  12. Dilek M. Dönmez
    Gizli

    zamanla yerıne alısır yer o bence sen yıne o kapa koy :)
     
  13. Sevtap DERİN
    Gizli

    Ben şu an apışıp kalmış durumdayım. Ah be iki gözüm o tülün hali ne öyle?
     
    #13 Sevtap DERİN, 21 Ağustos 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 21 Ağustos 2013
  14. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Profesyonel

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    Ankara/Dikmen
    meşhur sevtap hanım sizsiniz demekki .merak etmiştim valla.:D
     
  15. Sevtap DERİN
    Gizli

    Buyrun evet o benim de. A be ciğerim şu tülün halini görmeyeydim iyiydi. Lütfen biri gözlerimi bağlasın. :D
     
  16. Berkin ESİM
    Gizli

    Niyeki olmamışmı :)
     
  17. Sevtap DERİN
    Gizli

    Hocam o tül alttan geçirilir etrafa tüy, yem kabuğu vs şeylerin bulaşmaması için.
     
  18. Berkin ESİM
    Gizli

    Ama benim kuş o kadar hareketliki üstten falan fırlıyor zapdetemiyorum :)
     
  19. Eren ERDEM
    Gizli

    Tülün maşallahı var çok yaratıcı olmuş :D
    Özellikle benim kuşların duvarı bile pislediğini düşünürsek :D
    Nokta atışı yapıyorlar :D
     
  20. kenan
    Gizli

    kenan Guest

    Çok yaratıcısın kardeş yakında bir tülde alıp önden takarsın hiç dökülmez :) şaka bi yana çok abartmıssın kardeş bari kafesin tepesini aç ordan tüy veya yemin yere düşmesi imkansız
     

Sayfayı Paylaş