petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yas cinsiyet irk

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve Mertcan BATUR tarafından 10 Kasım 2015 başlatılmıştır.

  1. Mertcan BATUR
    Çevrimdışı

    Mertcan BATUR New Member

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Oncelikle merhabalar herkese lutfeb kusun cinsiyet yas ve irkini soyleyebilirminiz . Simdiden cok tesekkurler[​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Erkek kus 3 aylık civari yerli

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     
  3. Mertcan BATUR
    Çevrimdışı

    Mertcan BATUR New Member

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0

    3 aylikmi hocam daha gagasi siyah :/


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Fotodan belli olmuyo yakindan cekseydin daha net.anlayabiliriz

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     
  5. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenileri:
    113
    Kus yerli. 2-3 ayligi gecmemis bir yavru. kafadaki cizgiler daha duruyo. Erkek gibiduruyo burdan ama kesin cevap icin daha yakindan foto cekmelisiniz
     
  6. Mertcan BATUR
    Çevrimdışı

    Mertcan BATUR New Member

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0

    Hocam kus 1 aydir bende . O resimler ilk geldigi zamana ayit buda simdiki resimler atiyorum hemen[​IMG]


    [​IMG]
     
    #6 Mertcan BATUR, 10 Kasım 2015
    Son düzenleme: 10 Kasım 2015
  7. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Disi kuş

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     
  8. Mertcan BATUR
    Çevrimdışı

    Mertcan BATUR New Member

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0

    Dişi kuş konuşmaz ele alışmaz diye biliyorum ama bu kuş üstümden inmiyor sbahları beni uyandırıp cici kuş demeye başladı kafasını sürekli sallıyor ve cici kuş diyor öttümü uzun ötüyor hocam ve oyunasuz bir dakkası yok dişi olduguna eminmisiniz ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Ya Allah aşkına ya benden buyuk olabilirsiniz kusura bakmayin kim diyo bunlari ya ne alismaz disi kus alismazmis ne kadar sacma youtuneye gir kardesim yaz bi muhabbet kusu limon diye bak bakalim fisi kus konusmazmiymis bak bi lutfen :) oyle bir sey yok ya Allah aşkına ya . Zaten disi kus uzun oter.diye.biliyorum

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     
  10. Mertcan BATUR
    Çevrimdışı

    Mertcan BATUR New Member

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0

    Hocam yalnış anladınız :) yaşım 24 sizin bilginizi sorgulamadım sadece emin olmak istiyorum :) ve burnundaki beyazlık parlaklıkdan mavi mırmalde ikinci resme baka bilirsn :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Kus disi abi baktim hatta @Leven Acar hocamada sorabilirsin

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     
  12. Gökhan soydan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    0
    bence burun deliklerinin etrafı parlamış ve beyaz görünmüş erkek bence kuş resim yanıltmış eğer dediğiniz gibi beyazlık yoksa erkektir zaten
     
  13. Mertcan BATUR
    Çevrimdışı

    Mertcan BATUR New Member

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0

    Hocam bende onu diyorum elimde kuş beyazlık yok burun deliklerinin ordan mavileşiyor :) onu anlatmaya calıstım aslında erkek dişi yası az cok anlıyorum bende :) ırkını bilemiyorum yasda terettut ediyorum az da onun için açtım konuyu :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. Gizem TÜRKCAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    4
    Son fotoğrafa göre kuş erkek ve 3 aylık civarı. Irkı zaten yerli.
     
    #14 Gizem TÜRKCAN, 10 Kasım 2015
    Son düzenleme: 10 Kasım 2015
  15. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Ben beyaz gordugum icin dişi dedim kusura bakmayın

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     
  16. yasemin06
    Çevrimdışı

    yasemin06 New Member

    Katılım:
    10 Kasım 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    yenı kusu nası alıstırdınız hemen oyle yaaa :(
     
  17. Mertcan BATUR
    Çevrimdışı

    Mertcan BATUR New Member

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0

    Hocam birde aklınızda bulunsun dişi kuş uzun ötmez kısa kısa öter. Erkek kuşa göre daha az haraketlidir ve çekingendir . Fakat konuşmaz ele alışmaz diye bi durumu yoktur :) alışır konuşur fakat asla bir erkek kadar çok kelime ezberlemez 20 kelime maksimum ezberlr diye hatırlıyorum


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR New Member

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Bende uzun oter diye biliyordum tesekkurler bi sorum olacak hemen nasi alistirdiniz

    Yaş:15 İsim:Berşan Soyisim:Kenar
     
  19. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Kuş erkek, yaklaşık 45 günlük ve çek kırığı. Güle güle besle Mertcan
     
  20. Mertcan BATUR
    Çevrimdışı

    Mertcan BATUR New Member

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0



    İlgi ve alaka ile oyle hiç netteki yazanları uygulamadım kendim geliştirdiğim bazı taktiklerle eski kuşlarımdaki onları uyguladım öyle aç bırakma tşörtten içeri atma gibi saçma şeyleri asla yapmadım. Ve geldiği günün ertesinden beri kafesi full açık hiç kapanmadı :) şuan benle yemek yiyor oyun oynuyr sabaları uyandıroyo aksam oldumu kafesine giriyo :) değişik değişik huyları var :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş