Yavru da şu içme alışkanlığının oluşması

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve muselman tarafından 6 Mart 2016 başlatılmıştır.

  1. muselman
    Çevrimdışı

    muselman Profesyonel

    Katılım:
    14 Ocak 2016
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Almanya/D'dorf
    Arkadaşlar Merhaba,

    Yeme düşen yavrularınız nasıl suluktan şu içme alışkanlığı ediniyorlar?
    Bugün 2. Gün 3 yavrum ayrı Kafeste. Dal dari yiyorlar, Tünek te durup Salingacta uyuyorlar ama daha bi gidim su ictiklerine şahit olmadım. Ağzımdan ağızlarına şu verdim. Sizler ne yapıyorsunuz allah aşkına birşeyler söyleyin.
    [​IMG][​IMG]
    https://youtu.be/wJYA-2M6vBE
     
    #1 muselman, 6 Mart 2016
    Son düzenleme: 6 Mart 2016
  2. Zeki BALCI
    Çevrimdışı

    Zeki BALCI Site Bağımlısı

    Katılım:
    16 Ocak 2016
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    0
    Gözünüz aydın yavrular cok güzel maşallah :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Profesyonel

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.098
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İZMİR, KSK
    kafes zemınıne yakın bır yatay suluk takın yeterlı olacaktır. zaten buyudukce daha fazla su tuketıyorlar.
     
  4. muselman
    Çevrimdışı

    muselman Profesyonel

    Katılım:
    14 Ocak 2016
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Almanya/D'dorf
    Zaten takılı hocam. Artık İçmelerini bekleyecegiz
    Tşk ederim :)
     
  5. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    189
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
  6. muselman
    Çevrimdışı

    muselman Profesyonel

    Katılım:
    14 Ocak 2016
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Almanya/D'dorf
    Eyvallah Sağol.

    Bu arada bu 3 yavru halen dişi demi. Degisiklik yok yani :)

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
     
  7. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    189
    Yer:
    İstanbul / Maltepe

Sayfayı Paylaş