Yavru yumurta da ölmüş.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Deniz HAN tarafından 25 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. Deniz HAN
    Çevrimdışı

    Deniz HAN Profesyonel

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    497
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara/Keçiören
    Arkadaslar yumurtada olu buldum yavruyu ben üstünde. Pislik var sandim dun megersd cikamamid olmus obur yavru cikdi.merak ettigim obur yumurtadakilerde cikamayip olebilirmi.bunun icin ne gibi onerileriniz var var.aksama kadar isteyim.birde kusun surekli kapagini acmak istemiyorun yavruyu beslemezse diye. NaBmam getekiyor
    [​IMG]
     
    #1 Deniz HAN, 25 Şubat 2015
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Şubat 2015
  2. barris22
    Çevrimdışı

    barris22 Site Bağımlısı

    Katılım:
    12 Aralık 2014
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    0
    yumurtaları düzenli bir şekilde kontrol etmen lazım
     
  3. Deniz HAN
    Çevrimdışı

    Deniz HAN Profesyonel

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    497
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara/Keçiören
    Iste olduğum icin bi aksam kontrol edebiliyorum
     
  4. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Profesyonel

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Kardeşim geçmiş olsun
     
  5. Deniz HAN
    Çevrimdışı

    Deniz HAN Profesyonel

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    497
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara/Keçiören
    Eyw knki korkuyrm oburleride yumurta olurse diye
     
  6. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Profesyonel

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Benim bir çiftinde ilk kuluçkası 4 adet yumurtası var kardeşim inan her gün kontrole korkuyorum,Işık Kontrolü dahi yapmadım,inş kazasız belasız çıkarlar

    Sende kaç yumurta var?
     
  7. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Profesyonel

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    İyi Günler;

    Yaşadığınız durum için öncelikle geçmiş olsun, kuşunuz yumurtayı açamamış olabilir, yumurta kabuğu yavrunun çıkmasına karşı sert olabilir, bu yüzden yavru kuşun yumurtadan çıkmasına yakın 1 - 2 gün yumurtalar sürekli kontrol edilmelidir, çıkacak diğer yavru için lütfen kontrollerinizi eksiksiz yapınız...

    İlginize Teşekkür Eder, İyi Forumlar Dileriz...
     
    #7 Emrehan DİLEKÇİ, 25 Şubat 2015
    Son düzenleme: 25 Şubat 2015
  8. Deniz HAN
    Çevrimdışı

    Deniz HAN Profesyonel

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    497
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara/Keçiören
    Tesekkur ederim yardiminiz icin 1 yawru hayatta 1tanesi cikarken oldu.ve simdi 1tane yumurta kırılmış o yawruda gitti.2yumurta kaldi 1tanedi bos 1tanesi dolu ins cikar buyur guzelce

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:05 -->-> Daha önceki mesaj 22:03 --

    Kanka bende 5yumurta vardi 1i bosdu.1tane yawru cikdi 2tanesi kirildi oldu.simdi 1tane dolu 1tane bos var :((
     
  9. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Profesyonel

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    Rica ederim, İnşaallah hayırlısıyla yavrularınıza kavuşursunuz...
     
  10. Deniz HAN
    Çevrimdışı

    Deniz HAN Profesyonel

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    497
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara/Keçiören
    Allahin izniyle ins kavusurum valla bi hasrettir gidiyoz bakalim. :)
     
  11. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Profesyonel

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    İnşaallah, çıkan yavrularında güzel haberini duyarız Allah'ın izniyle :)
     
    #11 Emrehan DİLEKÇİ, 25 Şubat 2015
    Son düzenleme: 25 Şubat 2015
  12. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Profesyonel

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Daha günü var mı?kardeşim bence hiç elleme o kırılanı falan al bence diğeri veya anneye yapışmasın sonra
     
  13. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.557
    Beğenileri:
    348
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Böyle acemilikler olur geçmiş olsun inşaallah diğerleri çıkar
     
  14. Deniz HAN
    Çevrimdışı

    Deniz HAN Profesyonel

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesajlar:
    497
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara/Keçiören
    Aynen usta ilk yavrumuz hayirlisi bakalm

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:16 -->-> Daha önceki mesaj 07:15 --

    Aldim kanka iNs obur yavruda cikarsa rahatlicam
     
  15. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Profesyonel

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Inş kardeşim iyi haberleri bekliyorum.
     

Sayfayı Paylaş