petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yeni aldığım muhabbet kuşum yardım acil

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mertmume123 tarafından 8 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. Mertmume123
    Gizli

    Merhaba
    Ben 2 gün önce bir tanıdığım pet Shop cu arkadaşımdan yaklaşık 1.5 aylık yani daha annesinden 2 hafta önce ayrılmış bir muhabbet kuşu aldım.cinsiyetinin erkek olduğu söylendi.ben kuş bakımında biraz tecrübeliyim.çünkü benim gene böyle 1.5 aylık ken aldığım bir muhabbet kuşum vardı tüm eğitimlerini ben yaptım konuşuyorduda.bu kuşuma yaklaşık 4 yada 5 sene baktım.bir gün akşam halsizlik olduğunu gördüm ve öncedende denediğim bir yöntem olan aspirin verme yöntemini denedim ve kuş beş dakika içinde çok halsizleşti ve öldü.allah rahmet eylesin.sonra yaklaşık bir ay sonra bu kuşu gene aynı arkadaşımdan aldım. Bilgilendirmem bu kadar yeterli olmuştur galiba.size asıl sorum internette kuş bakımına filan bakarken bir kuş alırken nelere dikkat edilmelidir bölümünde kuşun tırnaklarının eksiksiz olması gibi bir şey yazıyordu ancak kuşumun sağ ayağında bir tırnağı hiç yok ama gerisi bütün tırnakları tüm sizce bu sorun olur mu ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden herkese teşekkürler.:)
     
  2. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    kuşunuzun Resimini atarmısınız?
     
  3. ismail kaan
    Gizli

    Tünekte durabiliyosa ve herhangi morluk vs. yoksa bi sorun teşkil ediceğini sanmıyorum
     
  4. OzanEsmrsy
    Gizli

    Genetik bir problem olabilir. ve yaşamında çok olumsuzluk çıkaracağımı düşünmüyorum
     
  5. Emre TURAN
    Gizli

    Tırnağını bir yere takıp kırmış olabilir. Kopan tırnağının olduğu parmağın fotoğrafını çok yakından ve net çekip fotoğrafı yükleyebilir misiniz? Köküne bakalım bir. Oradaysa, 2 aya tekrardan eski haline gelir.
     
  6. Mertmume123
    Gizli

    arkadaşlar resmi saat 2 30 gibi atacağım
     
  7. mavıs ve lımon
    Gizli

    yavru muhbbet kuşlarında belkı sonradan cıkıyo olabılır :D
     
  8. cexsa1
    Gizli

    cexsa1 Guest

    sorun olmaz
     
  9. Mertmume123
    Gizli

    kusura bakmayın bu sitede yeniyim de resim nasıl atılıyor.kopyala yapıştır yapıyorum olmuyor.Yardımcı olursanız sevinirim
     
  10. Ümit BAŞCI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    9 Aralık 2013
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    0

    Hocam resmi www.hizliresim.com 'a veya o tarz bir siteye yükleyip ordan verilen linki buraya yapıştırın.


     iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     iPhone 4 - 32gb - Siyah
     
  11. Mertmume123
    Gizli

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    arkadaşlar resimleri buradadır eminim yeterince yakın ve net çekmişimdir.çekebildiğim kadar çektim.:)
     

Sayfayı Paylaş