petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yeni kuşumun kuyrugu koptu biraz :/

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve burakomurtak tarafından 11 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. burakomurtak
    Çevrimdışı

    burakomurtak New Member

    Katılım:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    0
    http://www.muhabbetkusu.com.tr/cins...layan-cinsini-yasini-soyleyebilirmi-9989.html
    bu konuda anlatmıştım bişeyler bu akşam odanın içinde saldım kuşu 3-4 saat bekledim girmedi girer dedim yok biraz önce tam 45 dakika kuşu kovaladık oda arkadaşımla tüllerin tepesinden üstüne çarşaf örtmeler falan derken baya cebelleştik bi an yakalayacakken kuyrugundan 2-3 tüy elimde kaldı :( zaten küçüktü şuan pek bi kuyruk kalmadı gibi gözüküyor bunun bi zararı olurmu acaba çok asabi bi hayvan su içtiğini görmedim suyu azalmadı hiç yapamadım nabıcam ben bu hayvanı bi zararı olurmu geri çıkarmı tüyleri
     
  2. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Suyun azaldığını pek farkedemezsiniz zaten geldiğinden beri su içmiyor olsa sizi peşinden koşturamazdı. Kuşunuz hem yaşı büyük hem dişi bir de siz oda da kuşu öyle kovalarsanız asla size alışmaz, size ortama alışana kadar salmıyacaktınız. Madem saldınız o kadar kovalamaya ne gerek var kuş bir yere konduğu zaman lambayı söndürün bi yere kımıldamaz o zaman ürkütmeden yakalardınız. kuyruğu da yeniden çıkar.
     
  3. burakomurtak
    Çevrimdışı

    burakomurtak New Member

    Katılım:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    0
    yaşı büyük oldugunu bilmiyordum 4-5 aylık demişlerdi konuda neyse 3 günde alışmıştır dedim alışmamış demekki elimle tutmayada alışkın değilim pek aslında çok tutabileceğim pozisyondada o yüzden tutamadım yapıcak bişey yok oldu artık geri verebilirsem küçük bi erkek düşünüyorum daha sıcakkanlı bi kuş daha iyi olucak gibi
     
  4. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK New Member

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Aldığınız kuşu en az bir hafta salmayın kafesin içinde elinize alıştırın.
     
  5. burakomurtak
    Çevrimdışı

    burakomurtak New Member

    Katılım:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    0
    bu saatten sonra yapsak bişey değişirmi yani bu yaşadıklarımızdan sonra alışırmı bize kendisi :p bide sizce yaşı ne kadar baya büyükse bu yaştan sonra evcilleştirilebilinirmiki ?
     

Sayfayı Paylaş