petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yumurta fenerle bakmak

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Rahim Guguş tarafından 30 Mart 2016 başlatılmıştır.

  1. Rahim Guguş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Haziran 2015
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    0
    merhaba ustalar...

    öncelikle benim kuşum geçen hafta pazartesi günü yumurtladı ve en son yumurtasını bugun yaptı ama ilk yumurta hangısı bılmıyorum boş mu dolumu diye hepsıne baksam sorun olur mu hızlıca bakıp bırakıcam kuş rahatsız olur mu cunku follukta hep onu elımde yavasca cıkarıp bakıcam hızlıca hepsıne sonra koycam yıne sizce ne yapmalıyım
     
  2. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Yumurtaları eline alma küçük bir ışık ile yumurta üzerine getir dolu ise belli olur eline alıp kırabilirsin yanlışlıkla
     
  3. Rahim Guguş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Haziran 2015
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    0
    yok elıme alıp baktım sorun olmadı fakat hepsi boş galiba ben diyorumki bi 15 20 gün bekleyim belkı cıkar bu arada ilk çiftleşmeleri
     
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    10 gün kadar bekleyin sonra atarsınız
     
  5. Rahim Guguş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Haziran 2015
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    0
    sağolun. birde son bir şey soracagım ilk kuluckada böyle oluyormus 2. kuluckaya ne zaman gırış yapar
     
  6. İbrahim Halil GELOĞLU
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Mart 2016
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    0
    Acele etmeyin sabırlı olun. Yuvalığı takın anlaşıyorlarsa bir şekilde zamanı gelince olur. Her kuşun pskolojisi aynı değil veya her zaman aynı huyda olacaklar diye bi şeyde yok. Biz sadece beslenme yuva takıp bekleyebiliriz. Gerisi onlara kalmıs.
     
  7. Rahim Guguş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Haziran 2015
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    0
    kuşlar anlaştı yumurtaladı zaten ne yuvalık takması ustam :))
     
  8. İbrahim Halil GELOĞLU
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Mart 2016
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    0
    Bende onu diyorum. Yapman gereken beklemek.
     
  9. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.795
    Beğenileri:
    75
    Genelde 3. yumurtadan itibaren yatıyorlar yumurtalara. Yatmaya başladıktan 5 gün sonra damarlanmayı görebilirsin. Yani 6. yumurta geldiğinde ilk yatmaya başladıkları damarlanmış olmalı doluysa.
     
  10. Rahim Guguş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Haziran 2015
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    0
    sağol Levent abi kısmetse olur kısmet olmazsa diğer kuluçkalara bakacağız..
     
  11. Yüksel BULUT
    Çevrimdışı

    Yüksel BULUT Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    44
    Ben sizin yerinizde olsam hiç bakmam yumurtalara.Eğer 18 maksimum 21 günü çıkım olmazsa.
    Yumurtalara müdahale gerekebilir.Yumurta boşsa eğer,30 günlük dinlendirilmelisiniz.
    Bol yavrulu yumurtalar dilerim :)
     

Sayfayı Paylaş