petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

?Yumurtalı kuş almak_

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Cem Bora AKINCI tarafından 27 Mart 2016 başlatılmıştır.

  1. Cem Bora AKINCI
    Çevrimdışı

    Cem Bora AKINCI New Member

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar hazır yumurtalı çift almayı düşünüyorum sizce eve gelince gene yumurtaslara yatarmı kuşlar?

    Yatmadığı takdirde tekrar yumurtlaması ne kadar sürer?
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.772
    Beğenileri:
    72
    Yumurtalı takım alınca kuluçkanın devamı şansa bağlı. Yuvalıkla beraber alıp getirip kafese takarsın. Bu işi gece karanlıkta halledersin. Sabah gün ışığı ile kendi çıkarlarsa yuvalıktan şansın çok yüksek olur. Tecrübeli değilsen yumurtalı takım alma yazıktır.
     
  3. Cem Bora AKINCI
    Çevrimdışı

    Cem Bora AKINCI New Member

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    0
    Levent abi yavrulular pahalı ondan gücüm yetmiyor. Bende yavruların gelişimini izlemek istedğim için bu yola başvurcam gibi. Sabah gün ışığı ile kendi çıkarlarsa derken orayı anlamadım bi tek zaten kafese takınca hemen çıkmazmı kuşlar yuvalıktan abi?
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.772
    Beğenileri:
    72
    Arkadaş yazdım ya gece alacaksın, karanlıkta takacaksın yuvalığı kafesine.
    sonra girişini açıp çıkacaksın. Sabah kadar karanlıkta kalsınlar.
     
  5. Ceyhun GÖKMEN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Şubat 2016
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    0
    Vallahi ben aldim kulucka bozuldu.ustalarimin dedigi gibi cok fazla tecrube yoksa benim gibi yazik oluyor.
     
  6. Serdar Şerifoğlu
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2014
    Mesajlar:
    785
    Beğenileri:
    0
    Şans ve kuşun huyuna bağlı
    kimi yatar kimi bozar
    illa yapacaksan karanlık da yapman
    ve ilk bi kaç gün kendi haline bırakmanı
    tavsiye ederim
     
  7. Mehmet Serkan Turk
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Mart 2016
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    0
    Ben 1 kere boyle bir sey yaptim kuluckada yatmadilar. Bekledigim ve cok iyi bakici olan kusu bile bekliyorum yumurtadan cikmasi icin. Satacak olan kisi bile yumurtadayken biraz riskli yavru cikinca vereyim dedi. Cift bakici ise yavrularini birakmama sansi yukseliyor.
     
  8. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.796
    Beğenileri:
    267
    Yumurtalı çift yeni ortama geldiğinde kuluçkayı bozsa bile ortama alışınca tekrar yumurta yapacaktır.
     
  9. Nevzat Samet BAYKAL
    Çevrimdışı

    Nevzat Samet BAYKAL Active Member
    Yönetici

    Katılım:
    11 Ocak 2014
    Mesajlar:
    777
    Beğenileri:
    77
    Ben yavrulu, yumurtalı çift alımına da satımına da karşıyım. Ha yavrular 20 günün üzerinde olur kafesiyle beraber alırsınız o zaman bakmama durumu çok nadir olur. Ama aksi durumlarda hayvanlara yazık. Sonuçta canlı bunlar. Ve zorunlu haller dışında - kafeste, yuvalıkta sorun olur, taşınırsınız vs. - riske girmemek lazım. İlla yavrulu, yumurtalı kuş almak isteyen arkadaşlara tavsiyem kuşları yavrularla görün, yavrularını büyütsün öyle alın.
     
  10. YakupEmsalsiz
    Çevrimdışı

    YakupEmsalsiz New Member

    Katılım:
    10 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    0
    Isterseniz yavrulu alın yumurtalı biraz riskli kimi kuş bakıyo kimisi bakmiyo
     
  11. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Yerinizde olsam böyle bir şeye hiç kalkismazdim bence gerek yok
     
  12. Cem Bora AKINCI
    Çevrimdışı

    Cem Bora AKINCI New Member

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    0
    dediklerinize göre vazgeçtim elimdeki çifti ayırdım bugün 2 hafta ayrı bırakıp tekrar birleştirip denicem artık bakalım
     
  13. umutlu27
    Çevrimdışı

    umutlu27 New Member

    Katılım:
    9 Eylül 2015
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    bende yavrulu kuş aldım dört yavrusu vardı. yumurtalı almayın ustaların dediği gibi çok riiskli. en büyük yavru 21 günlüktü. yuvasıyla aldım karanlıkta taktım kafese. ilk gün biraz tedirgin oldular ama sonra alıştılar. yavruları da beslediler.
     

Sayfayı Paylaş