yuvalığım buna benziyor bir sorun olurmu

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Taner ALTIN tarafından 12 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.668
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    arkadaşlar benim yuvalık aynı bu yuvalığa benziyor bir sorun olurmu birde yuvalığın içinde hiçbirşey yok ne koymalıyım talaş haricinde gazete kağıdı falan yazıyor internette

    [​IMG]
     
  2. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Talaş ince talaş koy bazıları insan elini bile kesecek derecede sivri oluyor sen al talaş iyice küçük parçalara ayır koy. Gazete konmaz muhabbet kuşlarına.
     
  3. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.668
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    hocam talaş nerden bulabilirim onada para vermek istemiyorum
     
  4. Sefer CANDAN
    Çevrimdışı

    Hamster talasina da bir bakın derim
     
  5. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Mobilya yapanlar vardır şehrinizde gidin 2 3 avuç alın para istemezler ama dediğim gibi küçük parçalara ayırın batmasın kuşlara.
     
  6. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.668
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    tamam hocam sağolun birde erkek yuvalığa doğru konuşuyor gidiyor içine bakıyor yuvalığa vuruyor konuşuyor falan napmaya çalışıyor normalde dişi böyle yapması gerekmiyomu
     
  7. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Dişiyi yuvalığa çağırıyor olur zamanla bekleyin.
     
  8. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.668
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    birde gaga atarken deliriyor kanatlarını açıyo :D acayip hareketler yapıyor
     
  9. Doğukan
    Çevrimdışı

    Doğukan Guest

    Seni erkekde azmış.
    Benim yuvalıkta oyuk yok ben kuş kumu koyuyorum :
     
  10. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.668
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    benimkide böyle işte erkek komik ya :D dişiye kafasını bi uzatıyo şişiriyo kafasını kaşıttırıyo çok tatlı oluyor keratalar yukarı astığım için dün aşşağıdan izliyorum onları rahatsız olmuyorlar artık
     
  11. trazetekutr
    Çevrimdışı

    trazetekutr Profesyonel

    Katılım:
    22 Haziran 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    2



    Erkek yavru için hazır sadece dişiyi yuvaya girmesi için teşfik ediyor.
    Yani: Hatun gel burası tam bize göre burda iyi yavru büyütülür, gel bi bak gir içeri diyor.

    Niye çünkü dişi ikna olursa çiftleşme süreci başlayacak.
    Yani erkeğin amacı eşini ikna edip üreyebilmek.

    Dişi hazır olduğunda öncelikle yuvanın başına gelip altını üstünü etrafını iyice araştırır, yuva ağzını ısırır ki aklı sıra yuvayı kendisine uygun hale getirir.
    Sonrasında yuvaya girmeye başlar ve içerde bir süre yuvanın sağını solunu gagalar tırmalar, kafası yatarsa tamam burda bu iş olur yavru büyütülür derse çiftleşme süreci başlar.
     
    #11 trazetekutr, 12 Ekim 2014
    Son düzenleme: 12 Ekim 2014
  12. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.668
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    hadi bakalım hayırlısı :D sizin yuvalıkta ne var hocam talaş mı
     
  13. trazetekutr
    Çevrimdışı

    trazetekutr Profesyonel

    Katılım:
    22 Haziran 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    2
    İnce ağaç talaşı.

    Sunta mdf talaşı kullanmayın içinde kimyasal içerikler var.
    Mutlaka sadece ağaç talaşı yada kum kullanın.
    Ben ağaç talaşı kullanıyorum. Yuvalığa 2 avuç dolusu atın gerisini kuşa bırakın.
     
  14. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.668
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    ağaç talaşı nerden bulacam

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:53 -->-> Daha önceki mesaj 14:43 --

    kumdan kastınız kuş kumu mu hani sindirimini iyileştiren ondan var ondan koyayımmı
     
  15. trazetekutr
    Çevrimdışı

    trazetekutr Profesyonel

    Katılım:
    22 Haziran 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    2
    Daha kalın taneli kum seriyorlar altına.
     
  16. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.668
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    tamamdır hocam sağolun
     
  17. Kerem TEREKLİ
    Çevrimdışı

    dfffffffffffffff
     
  18. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.668
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    ?????????????
     
  19. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Profesyonel

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.834
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    ANGARA
    yuvalık iyiy içine kuş yemi koysanızda olur
     
  20. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Profesyonel

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.668
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    ortasını dolduracak kadar mı yem koyacam
     

Sayfayı Paylaş