çekoslavak

  1. MehmeTR

    Kocaeli İri Çek Muhabbet Kuşları

    01) IRKI:çek 02) CİNSİYETİ:erkek ve dişi 03) YAŞI: 1 04) SAĞLIK DURUMU: mükemmel 05) VARSA BİLEZİK NO: Fatih SEVİM 06) FİYATI: 300 07) İLAN GEÇERLİLİK TARİHİ: 08) ŞEHİR: Kocaeli / Darıca 09) BAŞKA İLLERE GÖNDERİM: Yok 10) İRTİBAT TELEFONU: 0541 392 79 00 11) MAİL ADRESİ:yok 12)...
  2. E

    Denizli SAHİPLENDİRİLDİ

    01-) IRKI: Çekoslavak 02-) CİNSİYETİ: Erkek 03-) YAŞI: 3-3.5 aylık 04-) SAĞLIK DURUMU: MAŞALLAH 05-) BİLEZİK NO: - 06-) FİYATI: 60 TL 07-) GEÇERLİLİK TARİHİ: SAHİPLENDİRİLENE KADAR 0:cool: SAHİPLENECEK / ALINACAK ŞEHİR: DENİZLİ İÇİ TESLİM EDİLECEKTİR. 09-) GÖNDERİLEBİLİNECEK MESAFE...
  3. E

    Denizli içi üretici

    Denizli ili içerisinde dişi Çekoslavak kuş üreticisi arıyorum. Üreten veya bilen kişiler varsa bana özel mesaj atabilir konu altında da toplanabilirler.
  4. E

    Sürekli soğuk yerlere gidiyor

    Herkese merhabalar, 3 aylık Çekoslavak erkek bir muhabbet kuşum var ne zaman dışarı salsak sürekli aynalı ve soğuk yerlere gitmeyi tercih ediyor. Sebebi nedir yani nerede evin en soğuk köşesi varsa gidip orayı buluyor günde 1-2 saat serbest bırakıyoruz ne zaman bıraksak sürekli bu şekilde oluyor...
  5. E

    Kuş kendini Hilti zannediyor

    Herkese merhabalar, 2.5-3 hafta önce erkek Çekoslavak 1.5 aylık bir muhabbet kuşu aldım şimdi 2 aylık oldu. Geldiği hafta çok ilgilendim elime, bizlere alışması için ama bir türlü başaramadım. Bugün bir video izledim. (linkini aşağıya bırakıyorum) O videoda söylenenleri uyguladım bugün en...
  6. E

    Ele avuca gelmiyor

    Kuşumuz daha geçen Cumartesi alındı daha 3. gününde hemen alıştı sayılır kafesten falan çıkmak istiyor kapıya dayanıp sonra odada bulunan beyaz dolaba gidiyor çarpıyor, perdelere konuyor, kapı üstlerine konuyor ama bir türlü ele, avuca, omuza gelmiyor. Daha ilk haftası olduğu için mi neden yani...
  7. Ü

    İstanbul Tek veya Çift Çekoslovak Genç Muhabbetler

    01) IRKI: Çekoslovak 02) CİNSİYETİ: 2 Çift 03) YAŞI: Dişiler 4 aylık, Beyaz Erkek 6 aylık, Sarı Erkek 1 buçuk yaşında. 04) SAĞLIK DURUMU: Maşallahları Var 05) VARSA BİLEZİK NO: 06) FİYATI: Çift Fiyat 150 Tl 07) İLAN GEÇERLİLİK TARİHİ: Sahiplendirilene Kadar 08) ŞEHİR: Esenler / İstanbul...
  8. Alper Mete

    IRK TAYİNİ EDER MİSİNİZ ? (Albino,Çekoslavak,Muhabbet)

    Öncelikle bütün abi abla ve kardeşlerime selamlar ve sevgiler.Yeni bir evlat edindim fakat pek de bilgim yok ancak çok hevesliyim.Tüyleri bembeyaz gözleri ise simsiyah bir kuşum var.Aldigim kisi "Beyaz Çekoslavak" dedi ancak internette bulamadım.Yardımcı olur musunuz ?Şimdiden çok teşekkürler...
  9. K

    Kuşumun yaşı kaç olabilir ?

    Merhaba arkadaşlar. Bugün bu kuşu aldım. Satici, yeni yem yemeye başladiğını çek kırması erkek olduğunu söyledi.Başka bir arkadaşım en az 7 aylik dedi. Ama ben anlamadığım için size sormak istedim.Kuşumun yaşı türü ve cinsiyeti ne olabilr ?
  10. mert779

    SATILIK ÇEKOSLAVAK MUHABBET

    SATILIK ÇEKOSLAVAK YAVRU MUHABBET KUŞLARIM. ( 1.5 ve 3 ay arasındalar) ÇEŞİT RENKLER VAR BUNLAR SADECE BİR KAÇI . Ulaşmak için mesaj atınız .
  11. BaltaA

    Cekoslavakya mi ?

    Merabalar. 2 tane kuş aldim. Biri mor(erkek) diğeri mavi(disi). Ama mor olanın disi olduğunu söylediler. Zaten birbirleri ile tartışıp duruyorlardi. Yinede idare ediyolar çok kötü degil . Birbirlerinin ağzına yem verirler bazen.. Tartıştıkları tek nokta oyuncakları. Şimdi bunlar çekoslavak mi...
  12. B

    bazı cisimlere gagasıyla vuruyor

    Benim çekoslavak cinsi bir muhabbet kuşum var sanırım erkek bazı cisimlere gagasıyla vuruyor gibi(tüneği, salıncağı, gaga taşı, kafes teli) bir de sürekli kendini temizliyor gibi ve sürekli tüy döküyor balığa benziyo yaklaşık 1-1.5 haftadır yapiyo ağzının kenarında hafif br beyazlık var ama...
  13. L

    Bi Türlü Mubislerim Yavru Vermiyor

    Arkadaşlar Merhaba 4 Ay Önce Bahçemizde Erkek Çekovlavak Muhabbet Kuşu Yakaladık Yanına Dişi Aldığımızı Sandık Ancak Erkekmiş Değiştirdik 3 Ay Önce Dişi Aldık Erkek Kızışmış Fakat Yavru Yapmıyor Hiç Çiftleşirken Görmedim O Yüzden Yuvalık Takmadım Ne Yapabilirim Çok İstiyorum Yavru Kuşum Olsun...
Üst