muhabbet bit

  1. gaora

    kuşun bitlendiğini nasıl anlarım?

    iki tane muhabbet kuşum var iki senedir birlikteyiz, bilmiyorum belki de şu sıralar ben takıntı yaptığımdan dolayı sanki fazla kaşınıyorlarmış ve silkeleniyorlarmış gibi görüyorum. ikisinin de enselerine baktım ama pek bir şey göremedim. kanatlarına bakmaya çalışıyorum ama ısırıkları çok...
  2. B

    kuşum yumurtasını kırıp yiyor bi el atın

    bende 1 çift var 7 tane yumurtası vardı dün 1 tane bügün 1 tane yumurtasını kırıp yemiş dün yedigi olusmamıs bos yumurtaymıs bugun yedigi de yumurtanın rengi diğişmişti kahverengimsi bi renk almıstı koyu bi renk bozulmus olabilir diyorlardı kuluçkaya yatıyor 7 den 5 e düşmüş yumurta sayısı günde...
  3. H

    Muhabbet Kuşu Bitlendi

    Muhabbet kuşum bitlendi:( Yardımcı olabilcek birisi var mı ne yapıcam bilmiyorum Nasıl kurtuluruz bu durumdan hem cok pisligi oluyor hem de hayvan cok rahatsız oluyor :(
  4. M

    Kaçan ve savunmasız muhabbet kuşu

    Merhaba arkadaşlar öncelikle bir erkek muhabbet kuşum var 5-6 yıldır bende bir dişi almaya karar verdim yavru bir dişi aldım ama korkuyor yaklaşmıyor bile dişiye ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun :(
  5. M

    Kusum aniden öldü :(

    Yatağma girdim ışığı kapattım tam yatıcakken kafesten ses geldi ışığı actığmda kuşum cansız şekilde yerde duruyordu Bu gün aldım yavru dişi normal beslediğim erkek 4 5 yıldır bende yaşıyo ne oldu durduk yere anlamadım ya .(
  6. Ahmtkul

    Sizce yumurta varmıdır?

    Arkasaşlar 2-3 haftadıe yuvaliga giriyor yuvaligin içini parcalamaya calisiyor ve mamayı cok yiyor dışkısıda büyüdü biraz erkek kuşla birbirine yem kusmayasa basladır sizce kuşumda yumurta varmidir varsa kac haftaya yumurtlayabilir şimdiden teşekkürederim
  7. E

    Kuşum çok kaşınıyor

    Merhabalar, daha yavru bir muhabbet kuşum var. 2-3 haftadır aşırı bir kaşınma söz konusu geçen hafta deep lix bio nature sprey almıştım olası bir parazitlenme için. Sıkmadan önce iyice kontrol ettim bit falan var mı diye görünürde bir şey yoktu ama ne olur nolmaz diye sıktım pet shopun tarif...
  8. T

    Kuşum kağıtların altına giriyor kemiriyor

    Merhaba kuşum alalı 2 gün oldu dışı mi erkek mi bilmiyrm ama çok ısıriyor isirmasini nasıl vazgecirebilirim ayrıca kuşum kafesin altına koyduğum kağıtları kemiriyor altına giriyor sürekli kafeste takla atıyor tek ayakla sallanıyor neden kaynaklı acaba
  9. A

    Kuşumun kafesinin etrafında beyaz kepekler var

    Merhabalar. Muhabbet kuşumun kafesini koyduğum masada beyaz kepekler var. Böyle toz gibi. Kuşu 3 ay kadar önce aldık. Aldığımız yer yavru demişti. Fazlasıyla tüy de döküyor. Acaba tüy mü değiştiriyor. Bit falan değildir değil mi? Kafes temizliğine çok dikkat ediyorum gerçi. Bir de bir sorum daha...
Üst