1. Pasha06

    Muhabbet kuşuna kuş sesleri dinletmek

    Bildiğiniz gibi Youtube'da bir sürü kuş sesleri var. Sabah uyanınca sakin olan çiftlerime bu seslerden açmazsam yem falan yemiyorlar, su da içmiyorlar. Bu sesleri dinletmek sizce faydalı mıdır yoksa zararlı mıdır ?
  2. E

    Acil yardımm bu kuş deli mi, kör mü ?

    Arkadaşlar ben muhabbet kuş unu 1 hafta önce yakaladım bizim cama kondu flan filan . . kafese ayna koydum ama hiç ayna ile ilgilenmiyor anlamıyorum yanı alışma süreci diyorum. aynaya derin derin bakıyor acaba delimi yoksa kör mü ? Üzgünüm:( Hızlı Resim yükle, internette paylaş | resim...
  3. E

    Muhabbet kuşu Acil Yardımm!!

    Selamun aleykum, arkadaşlar yeni bir muhhabet kuşu geldi evimize ve kuş su içmiyor sanırsam, yem yiyorda az, nasıl alıştırmam gerekiyor ve bu kuşun cinsi nedir, kaç aylıktır ortalama söyleyebilirmisiniz? Şimdiden hayırlı günler Evin camına çapıp ta içeri aldığım bir kuş . . Kaçak Hızlı...
  4. D

    Kuşumun gözünün etrafındaki siyahlık

    Merhaba bugün kuşumun gözünün etrafında bir siyah halka farkettim. İnternet üzerinde yaptığım araştırma sonucu bir şey bulamadım. Ne olabileceği hakkında bilgi verecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Bu da normal durumdaki diğer gözü: Bu da karşıdan çekilmiş bir fotoğraf: