Emelkaradumann

Bakıp Çıkıcam
9 Şub 2017
6
0
1
25
IMG_1030.JPG
28 ocaktan beri bende daha yaklaşık 1 hafta kadar ailemin kuşunun yanında baktım gayet iyi anlaşmışlardı daha sonra öğrenci olduğum için şehir değiştirdik. Geldik ishal oldu kuşçudan vitamin aldım düzeldi. Yaklaşık 3-4 gün doğru düzgün yem yemedi şu anda bi kaç yem değiştirdim şimdi oda düzeldi. Geldiğinden beri kafese kapatılmak istemiyor. Dün sabah uyurken birden kusmaya başladı. Sonra bu tüylerinin olmadığını farkettim hiç belli olmuyo normalde kafasını arkayasına sokunca gördüm neyi var gerçekten anlamıyorum. He bide kustuktan sonra kakası değişti kusmadan önce gayet normal yapmış kustuktan sonra açık renk katı değişik bi şekilde yaptı kakasını sürekli aklım onda ne olur yardım edin ne yapmalıyım.
 

Yusuf Kürşat AKKUŞ

Profesyonel
Muhabbet Kuşu Üreticisi
27 May 2013
11,404
961
113
İstanbul/Pendik
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Cennet P., Diğer E. Hayvanlar
Kuş sayısı
20 tane ve üzeri
Annesi zamanında tüylerini yolmuş olabilir sıkıntı yok çıkar yalnız kuşun fotoğrafı peteğin üzerinde mi çekildi eğer öyleyse çok tehlikeli haddinden fazla hava akımın olduğu yer orası
 

Emelkaradumann

Bakıp Çıkıcam
9 Şub 2017
6
0
1
25
Petek yanmıyo denebilicek kadar az yanıyo yani bozuk sıkıntı olur mu yinede sürekli oraya konuyo.
 

Yusuf Kürşat AKKUŞ

Profesyonel
Muhabbet Kuşu Üreticisi
27 May 2013
11,404
961
113
İstanbul/Pendik
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Cennet P., Diğer E. Hayvanlar
Kuş sayısı
20 tane ve üzeri
Hava akımı tehlikelidir onun için o halde Üşüyor ve oraya konuyor