istanbul escort

İsmail3737

Bakıp Çıkıcam
23 Şub 2018
6
1
3
39
Evcil Hayvanı
Cennet P.
Kuş sayısı
1 tane
Cennet papağınım bugün öldü 3 senedir besliyodum. Duvara çarpıp yere düştü bu kuşlar çokmu narin oda küçük sert bişekildede çarpmadı neden öldü acaba başına gelen varsa paylaşırsa sevinirim. Birdaha kuş almaya çekiniyorum veya kafesinden çıkartmam.
 

Hayal Güç

Profesyonel
10 Ocak 2018
623
120
43
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Cennet papağınım bugün öldü 3 senedir besliyodum. Duvara çarpıp yere düştü bu kuşlar çokmu narin oda küçük sert bişekildede çarpmadı neden öldü acaba başına gelen varsa paylaşırsa sevinirim. Birdaha kuş almaya çekiniyorum veya kafesinden çıkartmam.
Bende üzüldüm gerçekten. Başınız sağolsun. Bir süre ara vermeniz sizin içinde daha sağlıklı olabilir. Daha sonra tekrar beslersiniz.
 

İsmail3737

Bakıp Çıkıcam
23 Şub 2018
6
1
3
39
Evcil Hayvanı
Cennet P.
Kuş sayısı
1 tane
Kuş beslemek çok güzel insana huzur ve neşe veriyor. Ama lakin çok dikkatli olmak gerekiyor ev içinde bırakınca bilmediği odaya giderse duvarlara çarpabiliyo çünkü çok meraklı hayvan heryere gitmek istiyor siz siz olun alıştığı oda dışına çıkmasına izin vermeyin sonucu çok üzücü olabiliyor. Tekrar yenibir kuş alıp alıştırmak ve tekrar üzülmek istemiyorum.
 

Hayal Güç

Profesyonel
10 Ocak 2018
623
120
43
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Kuş beslemek çok güzel insana huzur ve neşe veriyor. Ama lakin çok dikkatli olmak gerekiyor ev içinde bırakınca bilmediği odaya giderse duvarlara çarpabiliyo çünkü çok meraklı hayvan heryere gitmek istiyor siz siz olun alıştığı oda dışına çıkmasına izin vermeyin sonucu çok üzücü olabiliyor. Tekrar yenibir kuş alıp alıştırmak ve tekrar üzülmek istemiyorum.
Haklısınız, bir de birşey sormak istiyorum. 3 senedir besliyorum demişsiniz. Benim kuşum 4 aylık ve evin her yerini biliyor sadece mutfağa çok izin vermiyorum. Acaba hepsini önceden kuşa göstermek daha mı mantıklı olanı..
 

İsmail3737

Bakıp Çıkıcam
23 Şub 2018
6
1
3
39
Evcil Hayvanı
Cennet P.
Kuş sayısı
1 tane
Evet diğer odaları öğrenmesi için kafesiyle götürün en az 2 gün o odada kalsın bu kuşların gözleri ışığa çok hassastır ışık farklılıklarıda görmesini engelliyor sanırım. Geceleri özellikle odalardaki ışıklar farklı tonlardaysa kuşların gözünde körlük oluşturabiliyoki duvara çarpıyo göremeyip.
 

Hayal Güç

Profesyonel
10 Ocak 2018
623
120
43
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Evet diğer odaları öğrenmesi için kafesiyle götürün en az 2 gün o odada kalsın bu kuşların gözleri ışığa çok hassastır ışık farklılıklarıda görmesini engelliyor sanırım. Geceleri özellikle odalardaki ışıklar farklı tonlardaysa kuşların gözünde körlük oluşturabiliyoki duvara çarpıyo göremeyip.
Kötü bir durum ama yinede bu tecrübe olmalı sizin için..
 

İsmail3737

Bakıp Çıkıcam
23 Şub 2018
6
1
3
39
Evcil Hayvanı
Cennet P.
Kuş sayısı
1 tane
Tecrübeler zaten hep kötü oluyor maalesef alışınca cidden ölmesi çok üzüyor insanı hani hasta olsa ölse bu kadar üzülmez insan ani ölümler çok sarsıyor insanı bilmediği odaya geldi yanıma bu kuşlar poşet naylon küçük su şişesi sesine hasta oluyor dayanamayıp geliyor yanına insanın salonda tv açık olmasına rağmen odada poşetlerin sesini duyup yanıma geldi geri giderken çıkamadı odadan duvara çarptı.
 

Hayal Güç

Profesyonel
10 Ocak 2018
623
120
43
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
1 tane
Tecrübeler zaten hep kötü oluyor maalesef alışınca cidden ölmesi çok üzüyor insanı hani hasta olsa ölse bu kadar üzülmez insan ani ölümler çok sarsıyor insanı bilmediği odaya geldi yanıma bu kuşlar poşet naylon küçük su şişesi sesine hasta oluyor dayanamayıp geliyor yanına insanın salonda tv açık olmasına rağmen odada poşetlerin sesini duyup yanıma geldi geri giderken çıkamadı odadan duvara çarptı.
Anlıyorum, umarım üzüntünüz kısa zamanda geçer.
 

İsmail3737

Bakıp Çıkıcam
23 Şub 2018
6
1
3
39
Evcil Hayvanı
Cennet P.
Kuş sayısı
1 tane
Nasıl çocuk beslerken sürekli gözüstünde olmalı aynen bu kuşlarda çok hareketli dışarda serbest gezerken çok dikkatli olmalısınız. Özellikle geceleri mümkün olduğunca başka odaya geçmesine izin vermeyin ne kadar bilsede gözleri karanlıkta görmediği için istemediğiniz üzücü durumlar olabiliyor.
 
Tepkiler: Hayal Güç

İsmail3737

Bakıp Çıkıcam
23 Şub 2018
6
1
3
39
Evcil Hayvanı
Cennet P.
Kuş sayısı
1 tane
Size alışınca beraber omzunuzda gezin tek başına sağa sola çarpabiliyor bu kuşların beyinleri ön tarafta olduğundan en ufak darbede şoka girip ölebilir.
 

Budgyowner

Profesyonel
27 Şub 2017
865
172
43
Adana
Evcil Hayvanı
M. Kuşu
Kuş sayısı
5 ile 10 tane
dayanıklılık olarak sevda papağanı muhabbete göre daha mı iyi?