Kuşları kafese sokma taktikleri

Islamgmssmn

Yeni Üye
Arkadaşlar kuşlarım kafese girmiyor hepsini tutup içeri atmak istemiyorum bi kafesin üstündeler bir kapının çıkmayı çıkartamıyorum kafese sokmaya sokamıyorum yardım saat 8 den beri dışardalar uyuycam onlar hala dışarda
 

safak0

Meraklı Üye
Ben kafesin kapısını açıp yaklaştırdım onlara 2 tane vardı bi tanesi girince diğeride hemen gelmişti :)
 

Islamgmssmn

Yeni Üye
6 tane var 5 ini kapıya kadar getiriyorum 1 tanesi aralarına iniyo 10 15 saniye duruyo bi havalanıyo diğerleride peşinden gidiyo malesef hepsini teker teker yakalayarak sokmakn zorunda kaldım :(
 

Kamen

Bilgili Üye
Muhabbet Kuşu Üreticisi
Tüm sürüyü birden kafese sokmak zordur.
Siz yine de kafesin kapısını açın bir tünek ( uzun bir çıta) koyun.
Siz çıkartmayın kendileri elbet çıkacaktır.
Hepsinin çıkması için zaten birinin çıkması yeterlidir.
Kafese girmeleri maalesef o kadar kolay değil.
 

Benzer konular

Üst