Zeki BALCI

Site Bağımlısı
16 Ocak 2016
62
0
0
Merhaba yaklaşık 2 ay önce bi kuş aldım .ilk defa kuş bakıyorum.Alırken hiç araştırmadan dişi mi erkek mi bakmadan aldım aldığım kuş dişiydi.Eve alıştı kapısını açtığımda kendisi çıkıp kendisi giriyordu kafesine.Ama bizden kaçıyordu. Biraz araştırdım ve dişi kuşların insanlara alışmasının uzun sürdüğünü öğrendim.Bende yanına bir erkek alayım dedim ve dişi kuşumu aldığım yere gittim ama kuşu aldığım amca yoktu oğlu vardı muhabbet kuşumun fotoğrafını gösterdim belki tanır diye çünkü rengi farklı biraz turkuaz tüyleri var neyse Adam tanıdı kuşu ve bana kuşu takasla birinden aldığını daha önce yumurtladığını ve eşinin yaşlı olmasından dolayı öldüğünü söyledi yeni aldığım erkek kuşum dişi kuşuma göre biraz küçük ve daha genç duruyo sizce eşleşirlermi.
Birde erkek kuşum yeni olduğundan dolayı biraz hareketsiz duruyo ama dişi kuş erkeği sevdi gibi sürekli yanına gidiyo gagasına dokunuyo ama cok hızlı ve sert değil yavaşça. Şimdiden teşekkür ederim herkese.


Sent from my iPhone using Tapatalk

-- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:52 -->-> Daha önceki mesaj 07:50 --

Kuşlarım bunlar




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Zeki BALCI

Site Bağımlısı
16 Ocak 2016
62
0
0

Doğu kan

Süper Üye
25 Ara 2015
171
0
0
ikiside güzel kuşlar. benim de bir sorum var yeni başlık açmayım siz burdan cevap verin. eş seçerlerken kendi renklerinden olsun isterlermiş gibi birşey duymuştum bu doğru mu ? yani kuşum sarı bir erkekse ona sarı dişi aldığımda daha mı çabuk çiftleşirler
 

Gökhan Kardeşler

Süper Üye
10 Ara 2015
105
1
18
İnşallah eş tutarlar, sağlıkla besleyin.
Plastik tünekleri çıkarıp yerine ahşap tünek takmanızı tavsiye ederim.
Ayrıca tüneğe taktığınız kumlu kağıda da gerek yok, kuşun ayağına zarar verebilir.
Tahta tünek tırnaklarının uzamaması için de çok iyidir. [MENTION=17860]Zeki BALCI[/MENTION]

ikiside güzel kuşlar. benim de bir sorum var yeni başlık açmayım siz burdan cevap verin. eş seçerlerken kendi renklerinden olsun isterlermiş gibi birşey duymuştum bu doğru mu ? yani kuşum sarı bir erkekse ona sarı dişi aldığımda daha mı çabuk çiftleşirler
Bu daha önce ayna takılıp kendini görmüş kuşlar için geçerli olabilir belki.
Ama onun dışında eğer anlaşacaksa farklı renkte bir kuş ile de anlaşır, pek değişeceğini düşünmüyorum.
Benim yeşil bir kuşum vardı, kaç kuş denedim kendi rengi de dahil olmak üzere.
Mavi bir kuşla eş tuttu.
 

Zeki BALCI

Site Bağımlısı
16 Ocak 2016
62
0
0
İnşallah eş tutarlar, sağlıkla besleyin.

Plastik tünekleri çıkarıp yerine ahşap tünek takmanızı tavsiye ederim.

Ayrıca tüneğe taktığınız kumlu kağıda da gerek yok, kuşun ayağına zarar verebilir.

Tahta tünek tırnaklarının uzamaması için de çok iyidir. [MENTION=17860]Zeki BALCI[/MENTION]







Bu daha önce ayna takılıp kendini görmüş kuşlar için geçerli olabilir belki.

Ama onun dışında eğer anlaşacaksa farklı renkte bir kuş ile de anlaşır, pek değişeceğini düşünmüyorum.

Benim yeşil bir kuşum vardı, kaç kuş denedim kendi rengi de dahil olmak üzere.

Mavi bir kuşla eş tuttu.

Gökhan bey ilk aldığımda petsopcu vermişti kumlu kağıdı. kuşum alıştı buna gagasını bununla düzeltiyo .bende yeni öğrenmiştim zararlı olduğunu. çıkartsam sıkıntı olurmu acaba diye tereddütte kaldım .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Gökhan Kardeşler

Süper Üye
10 Ara 2015
105
1
18
Gökhan bey ilk aldığımda petsopcu vermişti kumlu kağıdı. kuşum alıştı buna gagasını bununla düzeltiyo .bende yeni öğrenmiştim zararlı olduğunu. çıkartsam sıkıntı olurmu acaba diye tereddütte kaldım .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siz yine de çıkarın Zeki Bey.
Bununla ilgili cam kırığı üzerinde yürümekle aynı şey diye bir yorum okumuştum.
En sağlıklısı tahta tünek.
Gagasını da tahta tünekte düzeltebilir.
Ayrıca kalamar kemiği zaten kafeste olmalı, yanında bir de iyi bir gaga taşı olursa gagası için yeterlidir.
 

Zeki BALCI

Site Bağımlısı
16 Ocak 2016
62
0
0
Siz yine de çıkarın Zeki Bey.

Bununla ilgili cam kırığı üzerinde yürümekle aynı şey diye bir yorum okumuştum.

En sağlıklısı tahta tünek.

Gagasını da tahta tünekte düzeltebilir.

Ayrıca kalamar kemiği zaten kafeste olmalı, yanında bir de iyi bir gaga taşı olursa gagası için yeterlidir.

Tavsiyenize uyucam gökhan bey teşekkür ederim


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Gokhan ERKAN

Profesyonel
4 Ara 2013
4,170
5
38
35
İstanbul/Beylikdüzü
ikiside güzel kuşlar. benim de bir sorum var yeni başlık açmayım siz burdan cevap verin. eş seçerlerken kendi renklerinden olsun isterlermiş gibi birşey duymuştum bu doğru mu ? yani kuşum sarı bir erkekse ona sarı dişi aldığımda daha mı çabuk çiftleşirler
Hayır yalnız olup, aynası olan kuşlar için geçerlidir bu dediğin. Aynadaki yansımasına alıştığı için, kendisine benzeyen kuş tavsiye edilir.
 

Zeki BALCI

Site Bağımlısı
16 Ocak 2016
62
0
0
Merhaba 2 gün önce bu konuyu açmıştım.Bugün yine aynı konu ile alakalı bir sorum olucak.Erkek kuşum eve alıstı gibi gün icinde ötüyo kafeste dolasıyo yem yiyo ama disiye ilgi göstermiyo.Disi kusumda aksine o geldiğinden beri hic ötmüyo hareketsiz duruyo ve erkekle cok ilgileniyo onu kasiyo öpüyo.Erkek gelmeden önce disi kusum sürekli hareket ederdi kafesin kapısını acık bıraktıgımda kendi cikar kendi girerdi ama simdi cok hareketsiz.Acaba erkenmi beklememmi gerekiyo yardımcı olun lütfen.

LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

-- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:36 -->-> Daha önceki mesaj 15:23 --

Merhaba 2 gün önce bu konuyu açmıştım.Bugün yine aynı konu ile alakalı bir sorum olucak.Erkek kuşum eve alıstı gibi gün icinde ötüyo kafeste dolasıyo yem yiyo ama disiye ilgi göstermiyo.Disi kusumda aksine o geldiğinden beri hic ötmüyo hareketsiz duruyo ve erkekle cok ilgileniyo onu kasiyo öpüyo.Erkek gelmeden önce disi kusum sürekli hareket ederdi kafesin kapısını acık bıraktıgımda kendi cikar kendi girerdi ama simdi cok hareketsiz.Acaba erkenmi beklememmi gerekiyo yardımcı olun lütfen.

LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

https://vimeo.com/152143800
Kaşıyan dişi kuşum


Sent from my iPhone using Tapatalk