Kuşum dışkısını siyah yapıyo

Efşan

Yeni Üye
1 hafta önce2 aylık yavru kuşumu uçmadığı ve halsiz olduğu icin kuşcuya götürmüştüm, gelişiminin yavaş olduğunu söyleyip Avilin vitamin solüsyonunu verdi 2 güne bir suyunu yenileyerk 5 damla yapıyorum, bugün dışkısını siyah yaptığını farkettim acaba neden ?
IMG_20170210_200640.jpg
 
Kaç kere böyle yaptı? Bir kere olup geçti mi yoksa hep bu şekilde mi yapıyor?Öncelikle aç mı ona bakın açken bu renk olur.Siyah dışkının sebebi ciddi de olabilir iç kanama geçiriyor olabilir kuşçu nereden anlasın..İnşallah kuşa bişey olmaz..
Verdiğim linki bir okuyun isterseniz

http://papaganokulu.org/kakaloji.html
 
Son düzenleme:

Efşan

Yeni Üye
Siyah dışkının çok ciddi sebepleri olabilir iç kanama geçiriyor olabilir kuşçu nereden anlasın acilen veterinere götürün..İnşallah kuşa bişey olmaz..
Verdiğim linki bir okuyun isterseniz

http://papaganokulu.org/kakaloji.html
Teşekkür ederim öneriniz için, bugun olmuş yaklaşık 1 aydır bende duruyo bi tane daha kuşum var o da 3 yıldır bende ama ilk kez böyle bişey görüyorum. Hiç öyle bişey olabilicegini düşünmedim ama yazıdaki gibi yem yemiyo da olabilir kursağına bakıcam
 
Son düzenleme:
Gözlemleyin eğer aç değilse anlayan iyi bi veterinere dışkı kontrolü yaptırın mutlaka..Bizim bi yakınımızın kuş siyah dışkı yapıyordu o zaman farketmemişiz halsizdi de; ikinci günü öldü.Yani çok ciddi de olabilir dikkatli olmak lazım dışkı konusunda .
 

Efşan

Yeni Üye
Gözlemleyin eğer aç değilse anlayan iyi bi veterinere dışkı kontrolü yaptırın mutlaka..Bizim bi yakınımızın kuş siyah dışkı yapıyordu o zaman farketmemişiz halsizdi de; ikinci günü öldü.Yani çok ciddi de olabilir dikkatli olmak lazım dışkı konusunda .
Halsizligi geçti artık çok önceden vardı o zaman da su içmediği için öyleymiş şimdi de yem yemiyo sanırım o yüzden siyah, bi de kuşum 2 aylık ama hala uçamıyo sadece bazen kanat çırpıyo bu konuda bi bilginiz var mı ?
 

Selçuk YÜKSEL

Bilgili Üye
Kuşta bir hastalık olduğu kesin. Veterinere götürme olanağınız yoksa Antibiyotik tedavi başlamanız şart. Baycox başlamanızı öneririm.
 
Üst