Monk papağan Hk.

Ogre6

Yeni Üye
Merhaba arkadaşlar,
Dün monk papağan aldım. Aldığım kişi cana yakın el beslemesi bir kuş olduğunu söylemişti. Şu an zaten kuş eve gireli 12 saat bile olmadı uysal olup olmadığını anlamak çok zor olucak ama. Bir kıllanma geldi çünkü adam bunu göndercem diye attığı resimdeki kuşun bilekliği maviydi, gönderdiği kuşun bilekliği kırmızı dolayısıyla içime sinmedi. Fotoğrafını paylaşsam, yaşı hakkında tahminde bulunabilir miyiz? 6_8 aylık olduğunu söylemişti bide sağlık durumu hakkında bilgiye ihtiyacım var. Kuşu tanıyan arkadaşlardan yardım istiyorum şimdiden teşekkürler.
 

alpdna

Yönetici
Site Yöneticisi
Merhaba arkadaşlar,
Dün monk papağan aldım. Aldığım kişi cana yakın el beslemesi bir kuş olduğunu söylemişti. Şu an zaten kuş eve gireli 12 saat bile olmadı uysal olup olmadığını anlamak çok zor olucak ama. Bir kıllanma geldi çünkü adam bunu göndercem diye attığı resimdeki kuşun bilekliği maviydi, gönderdiği kuşun bilekliği kırmızı dolayısıyla içime sinmedi. Fotoğrafını paylaşsam, yaşı hakkında tahminde bulunabilir miyiz? 6_8 aylık olduğunu söylemişti bide sağlık durumu hakkında bilgiye ihtiyacım var. Kuşu tanıyan arkadaşlardan yardım istiyorum şimdiden teşekkürler.

selamlar
aramıza hoşgeldiniz, fotoğraf ile anlamak çok güç fakat yinede gönderirmisiniz?
 

Ogre6

Yeni Üye
Fotoğrafları bu şekilde. Bu arada aldığım adamı aradım bilekliğinde 12 yazıyo bu kuş 2012 doğumlumu dedim hayır o kuşun doğum yılı değil. Çiftliğin kurulduğu yıl dedi
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20170216-WA0030.jpeg
    IMG-20170216-WA0030.jpeg
    815.8 KB · Görüntüleme: 179
  • DSC_0080.JPG
    DSC_0080.JPG
    792.2 KB · Görüntüleme: 187

alpdna

Yönetici
Site Yöneticisi
fotoğrafları daha net çekme şansınız var mı? gagasında bir problem varmış gibi duruyor anlayamadım.
 

Ogre6

Yeni Üye
Tabii
 

Ekli dosyalar

  • DSC_0083.JPG
    DSC_0083.JPG
    1.2 MB · Görüntüleme: 178
  • DSC_0082.JPG
    DSC_0082.JPG
    1,008.9 KB · Görüntüleme: 161

alpdna

Yönetici
Site Yöneticisi
Durumunu pek beğenmedim açıkcası. Gagasındaki çatlak için ne yapıyorsunuz?
 

Ogre6

Yeni Üye
Bencede çok güzel ama satarken bana 5/7 aylık demişti bileziğinde 12 yazıyo. eğer o yazan gerçekten doğum tarihiyse gerçekten çok üzüldüm. Ayrıca bide gagası kırık onun için ne yapabilirim bilmiyorum, bide peraket yemi aldım yemiyor şu an elimle geçici olarak elma ceviz çiğdem bunlarla besliyorum. Kısacası lanetler üzerime yağıyo
 

alpdna

Yönetici
Site Yöneticisi
doğum tarihi büyük ihtimal bileziğinde yazdığı gibidir. Ben kuşlarımın gagasına teramicin krem sürüyordum çok iyi geliyordu. Pelet yeme geçminizi şiddetle tavsiye ederim. Harrison Bird Food marka.
 

Ogre6

Yeni Üye
Teşekkür ederim satıcıyla tekrar görüştüm aslında toplamda 3 4 kez sırf bu konu için görüştüm ama yurtdışında daha farklı oldğunu söylüyor bu bileziğin, çiftliklerde çok sayıda olduğu için tarihine o kadar dikkat etmiyorlarmış takarken . Göğüs tüylerinin gençlik tüyü olduğunu ordan anlıyabileceğimi söyledi. Burnuna bişey yapmana gerek yok geçicek dedi.. Bu arada pellet yem için yarın ilk işim petshop a gitmek onuda denemem lazım şu an hiç bişey yemiyor, meyve çiğdem ceviz filan onlarla idare ettik bugün.
 

Enes akdaş

Yeni Üye
Merhaba arkadaşlar,
Dün monk papağan aldım. Aldığım kişi cana yakın el beslemesi bir kuş olduğunu söylemişti. Şu an zaten kuş eve gireli 12 saat bile olmadı uysal olup olmadığını anlamak çok zor olucak ama. Bir kıllanma geldi çünkü adam bunu göndercem diye attığı resimdeki kuşun bilekliği maviydi, gönderdiği kuşun bilekliği kırmızı dolayısıyla içime sinmedi. Fotoğrafını paylaşsam, yaşı hakkında tahminde bulunabilir miyiz? 6_8 aylık olduğunu söylemişti bide sağlık durumu hakkında bilgiye ihtiyacım var. Kuşu tanıyan arkadaşlardan yardım istiyorum şimdiden teşekkürler.
Nerden aldın kardeşim
 

akasya

Yeni Üye
Merhaba,
Monk papağanım var aldığımda 6 veya 6.5 aylıkdı 1 sene olmak üzere ama konuşturamıyorum elime gelmiyor bizden korkmuyor kesinlikle ısırmıyor başıma omzuma konuyor verdiklerimi yiyor hatta kendi yediğimden vermeyince sinirleniyor ama elimi uzatınca almak isteyince kaçıyor.ne yapmam lazım monk papağanı besleyen var mı konuşuyor mu yardımcı olur musunuz?
 
Üst