muhabbetkusu

Site Yöneticisi
Yönetici
16 Ocak 2013
3,084
32
48
30
Ev üretimi yapan arkadaşlar bu başlık altında her konuda fikir alışverişi yapabilirler. Böylece birbirimize yardımcı olabilir karşılaştığımız sorunlar karşısında tecrübeli üretici üyelerimizden ortak yardım alabiliriz.
 

Serkan ERKAN

Profesyonel
16 Ocak 2013
3,806
13
38
33
Ben ankara dikimevinde evimde hobi amaçlı 4 çiftle yoluma devam ediyorum..yardımcı olabileceğim her konuyu bana danışabilirsiniz..
 
D

denizgumusdag

Guest
merhabalar benim kuşumun 5 tane yumurtası vardı fakat 5 taneden 1 hafta önce 1 yavru çıktı ve çıktıktan 6 gün sonra yavru ezilmiş ölmüştü 3 gün önce 1 yavru daha çıktı son yavruydu bu 3. günü ve hala yaşıyor yanlız sorum şu olucak bu yavru tek başına yaşarmı sizce ?
 
L

Lütfi ÖZER

Guest
merhabalar benim kuşumun 5 tane yumurtası vardı fakat 5 taneden 1 hafta önce 1 yavru çıktı ve çıktıktan 6 gün sonra yavru ezilmiş ölmüştü 3 gün önce 1 yavru daha çıktı son yavruydu bu 3. günü ve hala yaşıyor yanlız sorum şu olucak bu yavru tek başına yaşarmı sizce ?
annesi yaşıyosa neden yaşamasın annesi onu besler
 
A

Anıl KAYGIN

Guest
Slm sorum şu eş olan kuşları odada salabilirmyiz bi sıkntı olurmu?
 
A

Akgün BİNGÖL

Guest
merhabalar benim kuşumun 5 tane yumurtası vardı fakat 5 taneden 1 hafta önce 1 yavru çıktı ve çıktıktan 6 gün sonra yavru ezilmiş ölmüştü 3 gün önce 1 yavru daha çıktı son yavruydu bu 3. günü ve hala yaşıyor yanlız sorum şu olucak bu yavru tek başına yaşarmı sizce ?
Yaşar kardeşim yaşar ama şimdi o ezilen yavru yazık olmuş bak sana bişey anlatacam bendede hem muhabbet kuşu hemde hint bülbülü var ben okul gereği ankaraya gittim geldim kafeste baktım yerde bi kuş ezilmiş yere düşmüş bir iki gün daha geçti baktım bir yavru daha bir daha aynı şekilde ezilme olmasın diye hergün ışığımı kapatır rahatsız etmeden el feneriyle bakardım kuşa yaşıyormu diye şimdi turp gibi oldu yani demek istediğim fazla ilgilenmeden günden en azından bir sefer sabah aksam yavruyu kontrol et bu benim görüşüm :)
 

Enes KÖKSAL

Profesyonel
17 Şub 2013
258
7
18
27
Ordu
wwww.eneskoksal.com.tr
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Cennet P., Sultan P., Papağan Türleri, Akvaryum, Diğer E. Hayvanlar
Kuş sayısı
20 tane ve üzeri
Merhabalar ; Ben Ordu şuan 2 çift kuşum ile devam ediyorum. 2 ay sonra 10 çift kuşum daha geliyor.
Bu üretim için ruhsat alabiliyormuyuz.
 

Cihat Türkmen

Profesyonel
3 Şub 2013
2,860
61
48
merhabalar benim kuşumun 5 tane yumurtası vardı fakat 5 taneden 1 hafta önce 1 yavru çıktı ve çıktıktan 6 gün sonra yavru ezilmiş ölmüştü 3 gün önce 1 yavru daha çıktı son yavruydu bu 3. günü ve hala yaşıyor yanlız sorum şu olucak bu yavru tek başına yaşarmı sizce ?

Tek yavru olduğu için ve annesi de bakıyorsa yaşamaması için bir sebep yok. Tek yavru besleyeceğinden dolayı anne, daha iyi bakar.

Slm sorum şu eş olan kuşları odada salabilirmyiz bi sıkntı olurmu?
Salabilirsiniz fakat eş olma aşamasındalar ise ve daha yeni eş iseler salmanız doğru olmaz..


Ben İstanbul Avrupa Yakasındanım. Evde 1 çiftim var. Ayrıyetten 1 yavru almayı düşünüyorum çünkü eşlere haliyle dokunamıyoruz, ayrıyetten sevip oynamalık bir velet istiyorum :) Bizimkilerin de anlaşılan yumurtlamaya hevesleri pek yok bi' baktım dişinin kızgınlığı da geçmiş bakalım sonumuz hayr'ola :)
 

Serkan ERKAN

Profesyonel
16 Ocak 2013
3,806
13
38
33
Arkadaşlar Ankaralı ev üreticileri hobiciler nerdeee :) bekliyoruz ev üreticilerini bu konu altında..Bakarsınız sürpriz buluşma yapar tanışır sohbet ederiz biyerlerde..
 
Y

Yücel YETİMOĞLU

Guest
Yozgat merkezde evimizde
1cift kanarya
1cift ispinoz
3cift muhabbetle üretim yapıyorum ... teşekürler iyi forumlar
 
U

Umutcan AĞLAR

Guest
2 çift muhabbet :) Üniversite hayallerim var olmazsa eğer sayı artacaktır
 
H

Hakan YILDIZ

Guest
Merhabalar ; Ben Ordu şuan 2 çift kuşum ile devam ediyorum. 2 ay sonra 10 çift kuşum daha geliyor.
Bu üretim için ruhsat alabiliyormuyuz.
üretim ruhsatı sanırım bayağı zor. Kriterleri uygulamak için veteriner, evlerden cadeden fln uzak olması gibi zor koşullar istiyorlardı. Hatırladığım kadarı ile.
 

Serkan ERKAN

Profesyonel
16 Ocak 2013
3,806
13
38
33
O zaman yakın bir zamanda Ankara hobicileri organizasyonu yapıcaz senide bekleriz..