Oyuncağa Kusması

YusufAkgül

Yeni Üye
Arkadaşlar kuşum 3 4 gündür her aksam topa kusuyor ve çok güzelde eğleniyor
 

Selçuk YÜKSEL

Bilgili Üye
Kusarken topa kur yapıyor mu ? Nefes alırken kuyruk sallıyor mu ? Eskiye oranla gözlemlediğiniz değişiklikler neler ? Topa kusarken Video çekip paylaşırsanız daha iyi anlarız.
 

YusufAkgül

Yeni Üye
Kusarken topa kur yapıyor mu ? Nefes alırken kuyruk sallıyor mu ? Eskiye oranla gözlemlediğiniz değişiklikler neler ? Topa kusarken Video çekip paylaşırsanız daha iyi anlarız.

Topla gayet iyi oynuyor gagalıyor üstüne çıkıyor yarım saat oynar yani.

Hayır kuyruk sallamıyor gayet sağlık ilgisi hareketliliği tedirginlik asla yok. İlk aldığım zamanlarda pısırık hareketsiz bişeydi şimdi kafesi kapısını üstüne kapatamıyorum gelir konar gayet iyi oynarız.

Sizin hep önerdiğiniz yorumları takip ettim Kafesimizde gaga taşı kalamar kemiği probiyotik tahta tünek.

Yakalayabilrsem çekicem sizinle paylaşırım Yüksel bey.
 

Selçuk YÜKSEL

Bilgili Üye
Kuş anlattığınız kadarıyla sağlıklı ama topa sarı sıvı yapışıyor demeniz beni tedirgin etti. Şuan daha ilerlememiş bir hastalığı da olabilir. İyi gözlemleyin. Ters giden birşey olursa hemen yazın.
 

YusufAkgül

Yeni Üye
Kuş anlattığınız kadarıyla sağlıklı ama topa sarı sıvı yapışıyor demeniz beni tedirgin etti. Şuan daha ilerlememiş bir hastalığı da olabilir. İyi gözlemleyin. Ters giden birşey olursa hemen yazın.

Yok topa yapışmıyor. 3 4 tane yem birbirine yapışık şekilde cıvık bi halde oluyor.

Sadece topu göründe ilk oynadığı anda kusuyor... Topu vermediğim günlerde hiç bir problemim yok takip ediyorum sürekli kusmakla ilgili bir durum yaşamadım. Hep topu verdiğim zamanlarda yaşıyorum.
 

Selçuk YÜKSEL

Bilgili Üye
O zaman sorun yok. Ona bir dişi alın. Kuşa göre değişir ama dişi alınca büyük ihtimalle size ilgisi azalır bunu da bilin.
 

YusufAkgül

Yeni Üye
O zaman sorun yok. Ona bir dişi alın. Kuşa göre değişir ama dişi alınca büyük ihtimalle size ilgisi azalır bunu da bilin.

Sanırım evet ama almak istemiyorum , yada top ile oynatmiyim mi ? tavsiyeniz nedir ?

Sağlığıyla ilgili bir problem olmicaksa almicam, olur diyorsanız onu zor duruma sokmam istemem yarın gidip bir dişi alabilirim...
 

Selçuk YÜKSEL

Bilgili Üye
Sanırım evet ama almak istemiyorum , yada top ile oynatmiyim mi ? tavsiyeniz nedir ?

Sağlığıyla ilgili bir problem olmicaksa almicam, olur diyorsanız onu zor duruma sokmam istemem yarın gidip bir dişi alabilirim...
Bu konuda yorum yapmak zor aslında. Almalısınız çünkü Kuşun en doğal hakkı bir dişiyle iletişime geçmek çiftleşmek üremek vs. Almalısınız çünkü strese girme ihtimali var. Almalısınız çünkü topu bile dişi gibi görecek hale gelmiş. :D

Almayabilirsiniz çünkü size ilgisi azalabilir. Petshoptan falan alacaksanız hasta bir kuş denk gelebilir. Hatta sizin kuşa da bulaştırabilir.
Eğer almaya karar verirseniz bir üretici ile iletişime geçip kuşunuzla birlikte gidip kuşunuzu beğenecek bir dişi seçmelisiniz.
Bu arada Toptan uzaklaştırmayın şimdilik onu eş olarak görüyor. Stres yapabilir.
 

YusufAkgül

Yeni Üye
Bu konuda yorum yapmak zor aslında. Almalısınız çünkü Kuşun en doğal hakkı bir dişiyle iletişime geçmek çiftleşmek üremek vs. Almalısınız çünkü strese girme ihtimali var. Almalısınız çünkü topu bile dişi gibi görecek hale gelmiş. :D

Almayabilirsiniz çünkü size ilgisi azalabilir. Petshoptan falan alacaksanız hasta bir kuş denk gelebilir. Hatta sizin kuşa da bulaştırabilir.
Eğer almaya karar verirseniz bir üretici ile iletişime geçip kuşunuzla birlikte gidip kuşunuzu beğenecek bir dişi seçmelisiniz.
Bu arada Toptan uzaklaştırmayın şimdilik onu eş olarak görüyor. Stres yapabilir.

Çok teşekkür ediyorum bilgileriniz için :) gerçekden doğru mantıklı bi açıklamanız var düşünüp karar vereyim..
Sevgiler saygılar...
 

Benzer konular

Üst