tanmalvic
Meraklı Üye
- Katılım
- 21 Mar 2014
- Mesajlar
- 352
- Tepkime puanı
- 7
Merhaba arkadaşlar
petyuvasi sitesinden alışveriş yaptım dün. kargo bugün elime ulaştı. daha doğrusu ben mesai saatlerinde evde bulunamadığımdan biri teslim aldı benim yerime. akşam 6 gibi eve geldim. kargoyu açtığımda ürünlerden Kuş Taşıma Kafesinin resimlerde de gördüğünüz gibi tabanı kırık çıktı. aras kargo şirketinin ürünü bu hale getirme imkanı yok. bunu petyuvasi personelinin ürünü kutuya yerleştirirken zorlamasından dolayı kırdığı açık. neyse konuyu uzatmayayım. sitelerinde bulunan numaralardan önce cep numarasını aradım. çünkü işin hızlanması için düşüncem; "whatsuptan göndereyim hemen fotoğrafları ve faturayı ki bana yenisini göndersinler, mağdur olmayayım"
cep telefonu kullanımda değilmiş meğer. neyse sabit telefonlarını ilk üç aramamda direk hat düşüyordu, dördüncüde ulaştım. personele durumu izah ettiğimde bana cevabı aynen şu oldu: "kargo personelini çağırın geri, tutanak tutsun, o ürünü iade edin, biz de kamera görüntülerini inceleyip hatayı tespit edip gönderelim" ee kardeşim ben zaten sabah 8 akşam 6 evde olmadığım saatlerde çalışıyor kargo. ayrıca sanki kargo firmasını arayınca gelecekler evime ki 18:10 gibi aradım telefondan mesai saati dışında aramayınız uyarısını yaptı telesekreter. küçücük bir plastik parçası için kargoyla ayrı muhabbet, göndermesiyle almasıyla ayrı muhabbet mi çekeceğim? kargo şirketi de uzakta ayrıca. nemle beraber istanbulun bunaltıcı sıcağında milleti nasıl yürüteyim küçücük plastik için. yani müşteri memnuniyeti denen olay sıfır bu firmanın. ayrıca şunu belirteyim ki 12 senedir aktif olarak internetten alışveriş yapıyorum. hatta arkadaşlarım arasında internet alışverişlerinin aranan kişisiyim diyebilirim, daha önce problem yaşamadım mı yaşadım ama sağ olsun iyi niyetle müşteri memnuniyetini ön planda tutarak hemen problemi çözüyorlardı. ilk kez bu firmadan böyle bir cevap aldım. neymiş efendim güvenlik kameralarını inceleyeceklermişte sorun kimdeymiş anlayacaklarmış. kardeşim, 2-3 liralık plastik parçası ya. belki ben hep sizden alışveriş yapacaktım. değdi mi yani bunca gereksiz muhabbete? ayrıca bu kadar da yazı yazdım şimdi.
şunu da belirtmeden edemeyeceğim, sitelerindeki yazılımsal sorunları söylüyorum, ayrıca telefonlarınızda problem var diyorum, bana diyorlar ki "evet, cep telefonu iptal edildi". güncellesenize siteyi o zaman. kullanıcı girişi yapıyorum ama kulanıcının girdiği belli değil. önerilerde bulunuyorum. çalışıyor orası sorun yok diyorlar
)
sinirlerimi tepeme çıkardılar ya 3 kuruşluk şey için.
özetle bu firmadan ilk alışverişimdi ve hiç memnun kalmadım geri dönüşlerinden. sizleri de uyarmak istedim bilinçli bir tüketici olarak.
bilerek sitenin linkini koymadım ki tıklayıp ziyaretçi sayısını arttırarakta siteleri üzerinden para kazanmalarına vesile olmayayım
petyuvasi sitesinden alışveriş yaptım dün. kargo bugün elime ulaştı. daha doğrusu ben mesai saatlerinde evde bulunamadığımdan biri teslim aldı benim yerime. akşam 6 gibi eve geldim. kargoyu açtığımda ürünlerden Kuş Taşıma Kafesinin resimlerde de gördüğünüz gibi tabanı kırık çıktı. aras kargo şirketinin ürünü bu hale getirme imkanı yok. bunu petyuvasi personelinin ürünü kutuya yerleştirirken zorlamasından dolayı kırdığı açık. neyse konuyu uzatmayayım. sitelerinde bulunan numaralardan önce cep numarasını aradım. çünkü işin hızlanması için düşüncem; "whatsuptan göndereyim hemen fotoğrafları ve faturayı ki bana yenisini göndersinler, mağdur olmayayım"
cep telefonu kullanımda değilmiş meğer. neyse sabit telefonlarını ilk üç aramamda direk hat düşüyordu, dördüncüde ulaştım. personele durumu izah ettiğimde bana cevabı aynen şu oldu: "kargo personelini çağırın geri, tutanak tutsun, o ürünü iade edin, biz de kamera görüntülerini inceleyip hatayı tespit edip gönderelim" ee kardeşim ben zaten sabah 8 akşam 6 evde olmadığım saatlerde çalışıyor kargo. ayrıca sanki kargo firmasını arayınca gelecekler evime ki 18:10 gibi aradım telefondan mesai saati dışında aramayınız uyarısını yaptı telesekreter. küçücük bir plastik parçası için kargoyla ayrı muhabbet, göndermesiyle almasıyla ayrı muhabbet mi çekeceğim? kargo şirketi de uzakta ayrıca. nemle beraber istanbulun bunaltıcı sıcağında milleti nasıl yürüteyim küçücük plastik için. yani müşteri memnuniyeti denen olay sıfır bu firmanın. ayrıca şunu belirteyim ki 12 senedir aktif olarak internetten alışveriş yapıyorum. hatta arkadaşlarım arasında internet alışverişlerinin aranan kişisiyim diyebilirim, daha önce problem yaşamadım mı yaşadım ama sağ olsun iyi niyetle müşteri memnuniyetini ön planda tutarak hemen problemi çözüyorlardı. ilk kez bu firmadan böyle bir cevap aldım. neymiş efendim güvenlik kameralarını inceleyeceklermişte sorun kimdeymiş anlayacaklarmış. kardeşim, 2-3 liralık plastik parçası ya. belki ben hep sizden alışveriş yapacaktım. değdi mi yani bunca gereksiz muhabbete? ayrıca bu kadar da yazı yazdım şimdi.
şunu da belirtmeden edemeyeceğim, sitelerindeki yazılımsal sorunları söylüyorum, ayrıca telefonlarınızda problem var diyorum, bana diyorlar ki "evet, cep telefonu iptal edildi". güncellesenize siteyi o zaman. kullanıcı girişi yapıyorum ama kulanıcının girdiği belli değil. önerilerde bulunuyorum. çalışıyor orası sorun yok diyorlar

sinirlerimi tepeme çıkardılar ya 3 kuruşluk şey için.
özetle bu firmadan ilk alışverişimdi ve hiç memnun kalmadım geri dönüşlerinden. sizleri de uyarmak istedim bilinçli bir tüketici olarak.
bilerek sitenin linkini koymadım ki tıklayıp ziyaretçi sayısını arttırarakta siteleri üzerinden para kazanmalarına vesile olmayayım



Son düzenleme: