Sher Locked

Site Bağımlısı
14 Nis 2016
93
4
8
Muğla
Merhaba,

Muhabbet kuşumun kuyruğu kısa bi süredir hızlı ve kısa bir şekilde aşağı yukarı hareket ediyor. Sırtındaki tüyleri de nefes alırken ara ara kabarıyor. Birkaç gün önce de burun deliği tıkalı gibiydi. Önceden zıp zıp yerinde duramayan kuş şimdi yeme içme dışında hareket etmiyor. Çoğunlukla tüneğinde sabit duruyor ve kafasını gömüp uyuyor. 1 hafta öncesine kadar hep konuşurdu sık sık öterdi neşesi yerindeydi. Bizi görünce oradan oraya atlar türlü yaramazlıklar yapardı dışarı çıkmak için can atardı kanat çırpardı şimdi ise kafesin kapısını açınca oralı olmuyo bile, bize de ilgisi çok azaldı. Sadece arada bir tellere tutunup kendini sevdiriyor.

Kafes tülü kullanıyordum fakat hem tırnakları takılıyor hem de tozları topladığı ve kuşa zarar verdiği söylendiği için takmıyorum bi süredir. Acaba o mu etkiledi diyorum. Ayrıca şuan tüy döneminde yeni tüyleri çıkıyor. Dışkısı hafif sulu olmakla birlikte normal.

Yaklaşık 1 yıldır kuş besliyorum çok fazla bilgili değilim. kuşum 1 yaş civarında. Daha önce bu sıkıntıyı yaşayan var mı? Deneyimli arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Çok üzülüyorum kuşumun bu haline :(
 

Sher Locked

Site Bağımlısı
14 Nis 2016
93
4
8
Muğla
Biraz hareketlendi ve kendini baya sevdirdi yeni tüyleri çıktığı için hoşuna gidiyor. Ama genel olarak durgun hali devam ediyor. Normalden daha hızlı nefes alıp veriyor gibi sanki. Neden böyle olduğu hakkında yardım edebilecek yok mu ?
 

Ayşe32

Profesyonel
26 Eki 2016
454
200
43
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Sultan P.
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
* tıskırma, aksırma yapmıyorsa burun akıntısı yoksa soğuk algınlığı değildir diye düşünüyorum.
*ama tüy kabartma fazla uyuma durumu sahibe karşı ilgisizlik, uçuşta azalma,harekette azalma çok ciddiye alınması gereken bir şey. İnş yanılıyorumdur ama bu belirtiler "kuruma hastalığı" denen illetin belirtileri aynı zamanda.
** lütfen kuşunuzu elinize alın ve karın bölgesine bakın. Tüylü olduklarından zayıfladıkları gözle belli olmuyor. İllaki ele alınıp bakılmalı. Dilerim öyle bir durum yoktur. Her ihtimale karşı koruma amaçlı elma sirkeli su tüketmesini sağlayın(suluğa 3'4 damla sirke)
 

Semiha Feyza BAYYURT

Profesyonel
24 Şub 2013
717
35
28
Ankara
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Kedi, Akvaryum, Diğer E. Hayvanlar
Kuş sayısı
5 ile 10 tane
Burun deliği tıkanmışsa solunum sıkıntısı çekiyordur muhtemelen.Yanına yaklaşın hırıltı var mı bi bakın.Fakat her kuş aynı şiddette etkilenmez hırıltı da hepsinde olmaz.Nefes alıp verirken sarsılıyor olabilir.Seranın bonchipur isimli bitkisel desteğini kullanın ben bu tip durumlarda kullanırım.Faydasını çok gördüm.İlaçla antibiyotikle hayvana zarar vermektense bu karışımı ağızdan iğnesiz şırıngayla çok az miktarda yani bi kaç damla verebilirsiniz.İlacın linki bu:

https://www.juenpetmarket.com/sera-bronchipur-w-bitkisel-enerji-icecegi-50-ml-u-9084

Bir de zeytin yaprağı ile sinir otunu karıştırıp çay olarak her gün içmesini sağlayın faydasını göreceksiniz.Bitkileri kuşunuzun hayatından eksik etmeyin çok çok önemlidir.
Bir de link vereyim bitkilerin kullanma kılavuzu gibi aklınızda bulunsun:

http://papaganokulu.org/bitkisel.html
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: PARS

Sher Locked

Site Bağımlısı
14 Nis 2016
93
4
8
Muğla
* tıskırma, aksırma yapmıyorsa burun akıntısı yoksa soğuk algınlığı değildir diye düşünüyorum.
*ama tüy kabartma fazla uyuma durumu sahibe karşı ilgisizlik, uçuşta azalma,harekette azalma çok ciddiye alınması gereken bir şey. İnş yanılıyorumdur ama bu belirtiler "kuruma hastalığı" denen illetin belirtileri aynı zamanda.
** lütfen kuşunuzu elinize alın ve karın bölgesine bakın. Tüylü olduklarından zayıfladıkları gözle belli olmuyor. İllaki ele alınıp bakılmalı. Dilerim öyle bir durum yoktur. Her ihtimale karşı koruma amaçlı elma sirkeli su tüketmesini sağlayın(suluğa 3'4 damla sirke)
-Burun akıntısı, aksırma tıksırma yok.
-yeme içme dışında fazla hareket etmiyor. Normalden fazla uyuyor yine. Bugün kafesi temizlemek için çıkardım ve uçamıyor bir kanadı sarkık. 10 gün önce falan parmağını sıkıştırmıştı acaba o yüzden mi demiştim burada da sormuştum arkadaşlara ama incinme ise geçer dediler. Atlayıp tellere tırmanabiliyor. Bugün karnına baktım koyu renkti ve kemik elime geldi. Baya da zayıflamış :( şükür ki kendi yiyip içebiliyor. Veteriner bir tanıdığım var ona telefonla danıştım. Bana 7 ml izotonik suyla 1 ml elma sirkesi karıştırıp vermemi söyledi bağırsak florasını düzenlemek için ve baytril adlı ilacı önerdi 5 gün ağza 1 damla. 4 tane veteriner gezdim küçük bir yerde yaşadığım için bulamadım küçükbaş büyükbaş için olandan var. Burada kanatlılardan anlamıyorlarmış. Eczaneye uğradığımda öyle söylediler. Hoş zaten götürecek özel aracım da yok hayvanı yollarda hırpalamak da istemiyorum soğukta. Veterinerin önerisine uyucam yarın merkeze gidip ilacı temin edicem inşallah. Tabi farklı bakteriler olabiliyormuş bazen çözüm alınamayabiliyor dedi. İnşallah sonuç alabilirim ve düzelir kuşum. Şuan izotonik su ve elma sirkesi karışımı uyguladım sadece.
 

Sher Locked

Site Bağımlısı
14 Nis 2016
93
4
8
Muğla
Burun deliği tıkanmışsa solunum sıkıntısı çekiyordur muhtemelen.Yanına yaklaşın hırıltı var mı bi bakın.Fakat her kuş aynı şiddette etkilenmez hırıltı da hepsinde olmaz.Nefes alıp verirken sarsılıyor olabilir.Seranın bonchipur isimli bitkisel desteğini kullanın ben bu tip durumlarda kullanırım.Faydasını çok gördüm.İlaçla antibiyotikle hayvana zarar vermektense bu karışımı ağızdan iğnesiz şırıngayla çok az miktarda yani bi kaç damla verebilirsiniz.İlacın linki bu:

https://www.juenpetmarket.com/sera-bronchipur-w-bitkisel-enerji-icecegi-50-ml-u-9084

Bir de zeytin yaprağı ile sinir otunu karıştırıp çay olarak her gün içmesini sağlayın faydasını göreceksiniz.Bitkileri kuşunuzun hayatından eksik etmeyin çok çok önemlidir.
Bir de link vereyim bitkilerin kullanma kılavuzu gibi aklınızda bulunsun:

http://papaganokulu.org/bitkisel.html
Hırıltı ve burun akıntısı yok. Sinir otu ve zeytin yaprağı aldım. Yukarıda da yazdığım gibi kuşuma tedaviye başlıyorum. Bitkileri de uygulucam. Önerileriniz için çok teşekkürler.
 

Ayşe32

Profesyonel
26 Eki 2016
454
200
43
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Sultan P.
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
Sher Locked nickli arkadaşım. Biran önce temin et o ilaçları. Ben çok geç kalmıştım tedavide. Sen geç kalma sakın. Yavruna iyi bak. Durumundan haberdar et olur mu.. Gelmiş geçmiş olsun mubişin sağlığına kavuşsun.. Yem yiyorlar ama onlara yaramıyor içlerindeki parazit tüketiyor yediklerini o yüzden zayıflıyorlar yem yemelerine rağmen.. Bir zaman sonra yem yiyemez oluyorlar ki bu sonun başlangıcı demek. O aşamaya gelmeyin sakın. Baytril denen ilacı biran önce temin edin ve kullanın acil!!!
 

Sher Locked

Site Bağımlısı
14 Nis 2016
93
4
8
Muğla
Ah bugün sormadığım veteriner kalmadı :( yarın ilk işim şehir merkezine gidip ilacı temin etmek olacak. Sizin kuşunuza üzüldüm Ayşe Hanım umarım bir daha yaşamazsınız hiçbir sıkıntı. Ben de inşallah güzel haberler veririm size. Teşekkür ederim yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için.
 

Semiha Feyza BAYYURT

Profesyonel
24 Şub 2013
717
35
28
Ankara
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Kedi, Akvaryum, Diğer E. Hayvanlar
Kuş sayısı
5 ile 10 tane
-Burun akıntısı, aksırma tıksırma yok.
-yeme içme dışında fazla hareket etmiyor. Normalden fazla uyuyor yine. Bugün kafesi temizlemek için çıkardım ve uçamıyor bir kanadı sarkık. 10 gün önce falan parmağını sıkıştırmıştı acaba o yüzden mi demiştim burada da sormuştum arkadaşlara ama incinme ise geçer dediler. Atlayıp tellere tırmanabiliyor. Bugün karnına baktım koyu renkti ve kemik elime geldi. Baya da zayıflamış :( şükür ki kendi yiyip içebiliyor. Veteriner bir tanıdığım var ona telefonla danıştım. Bana 7 ml izotonik suyla 1 ml elma sirkesi karıştırıp vermemi söyledi bağırsak florasını düzenlemek için ve baytril adlı ilacı önerdi 5 gün ağza 1 damla. 4 tane veteriner gezdim küçük bir yerde yaşadığım için bulamadım küçükbaş büyükbaş için olandan var. Burada kanatlılardan anlamıyorlarmış. Eczaneye uğradığımda öyle söylediler. Hoş zaten götürecek özel aracım da yok hayvanı yollarda hırpalamak da istemiyorum soğukta. Veterinerin önerisine uyucam yarın merkeze gidip ilacı temin edicem inşallah. Tabi farklı bakteriler olabiliyormuş bazen çözüm alınamayabiliyor dedi. İnşallah sonuç alabilirim ve düzelir kuşum. Şuan izotonik su ve elma sirkesi karışımı uyguladım sadece.
Aman diyeyim sakın Baytrili öyle telefon tavsiyesiyle kullanmayın..Ağızdan damla şeklinde verilebilecek bir ilaç değil..Hayvana çok ciddi zarar verirsiniz..Önce seranın bitkisel ilacını kullanın.Zaten solunum bi anda kuşu öldürecek bir hastalık değil..Bitki ve sera desteği yeterli olur..Ben bu şekilde kuşumu iyileştirdim uzman tavsiyesiyle..Asla baytrili önermiyorum..Her veteriner anlamıyor dayıyorlar baytrili sonra hayvan başka bir organ iflasından ölüyor lütfen kuşunuza bunu yapmayın...
 

Semiha Feyza BAYYURT

Profesyonel
24 Şub 2013
717
35
28
Ankara
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Kedi, Akvaryum, Diğer E. Hayvanlar
Kuş sayısı
5 ile 10 tane
Zaten küçük yerlerde kuşu canlıdan bile saymıyorlar..İnternetten de sipariş verebilirsiniz serayı pet shoplarda bulamazsınız küçük yerde.Bitki desteği çok çok önemli her forumda söylüyorum.Bu hayvanlar doğada şifayı bitkilerden arayıp buluyor yaradılışları gereği..Siz doğal şekilde iyileşmesini sağlayabilirsiniz dediklerim yapılıp sonuç aldığımız bir yöntem..Ben veterinerlik öğrencisi olarak ilacı tavsiye etmiyorsam düşünün artık..
 

Ayşe32

Profesyonel
26 Eki 2016
454
200
43
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Sultan P.
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
Sher Loched nickli arkadaşım nasıl oldu mubişiniz? Umarım daha iyidir. Birçok konuyu halen bilmiyoruz muhabbetler hakkında.. Bakıcılar olarak bizlerin bilmesi gereken çok şey var hala daha. Birileri akıl edip bir dergi bir kitap oluştursa en azından Türkiye de evlerde beslenen kuş türleri hakkında çok iyi olur alır bilgi sahibi oluruz. cinsleri cinsiyet ayrımları alınacak tedbirler bakım tedavi yolları hakkında ne iyi olur.. Her canlı gibi muhabbetlerde hastalık hallerinde aslında durumlarını belli ediyorlar. Asıl konu iş işten geçmeden onlara yardımcı olabilmemiz. Durumunu bildirin lütfen..
 

Sher Locked

Site Bağımlısı
14 Nis 2016
93
4
8
Muğla
Şehir merkezine gittim bi veteriner tavsiye etmişlerdi onu buldum sağolsun güler yüzlü karşılayıp çok yardımcı oldu. Tabi kuşu götüremedim uzak olduğu için. Baytrilden bahsettim hayvana zararı olduğu söylendi dedim. Özellikle sordum bunu. Hayır bir zararı olmaz, suyuna karıştırıp kullanılabilir dedi. İlacın çözemeyeceği başka bir hastalık varsa ölümler olabiliyor dedi. Yem yemeyip su içemeyecek olan kuşlara mecburen ağızdan verilir dedi. Hayvanın halsiz olduğunu ve zayıfladığını söyledim. İshali var mı yok mu onu sordu, yok ishali şuan. Baytrilin muadili yani aynı etken madde içeren 'Enrocure' adlı ilacı önerdi. Vitamin de almak istediğimi söyledim. Kanatlılarda mutlaka vitamin desteği gerekir dedi. Pet shoplardaki vitaminler kalitesiz olduğu için kendisinin önerdiği 'Aminovit' adlı vitamini aldım. 2sini de aynı anda kullanabilirmişim. Vitamin kullanmıyordum ben daha önce. Vitaminsiz de kalmış olabilir kızım. Şimdilik bir dolu suluğa 2sinden de 1er çay kaşığı koyarak verdim. 3-7 gün arası tedavi süresiymiş. Veteriner kuruma hastalığından da bahsetti. Hiçbir sorun yokmuş gibi görünür günden güne zayıflatır ölüme götürür dedi. Kuşçularla da irtibat halindeymiş kendisi.
 

Sher Locked

Site Bağımlısı
14 Nis 2016
93
4
8
Muğla
Size katılıyorum Semiha Hanım. Zaten kafama çok takılıyordu antibiyotik konusu ve zarar verir mi diye kafam çok karışıktı açıkçası. Doğal şeylerin kullanılması daha zararsızdır mutlaka fakat kuşumda sadece solunum güçlüğü yok. Zayıfladı küçücük kaldı yavrucuk hareketleri de azaldı. Veteriner Hanım da bana güven verdi açıkçası ilgili ve bilgili olduğu konusunda. Zarar vermeyeceğini de özellikle teyit ettirince ilacı almaya karar verdim ve bu şekilde tedaviye başladım. Tedavi bitince bitki çaylarını da uygulucam. Sera bitkisel desteği şuan temin edemedim. Önerileriniz ve ilginiz için çok teşekkür ederim. İnşallah eski sağlıklı haline kavuşur yavrum.
 

Sher Locked

Site Bağımlısı
14 Nis 2016
93
4
8
Muğla
Ayşe Hanım dedikleriniz çok doğru. Bilinmeyen bir sürü şey var kuşlar hakkında. Keşke daha fazla bilgiye sahip olsak ve onlara daha güzel bir yaşam sağlasak. Kuşum bir ayağını tam kaldıramayıp yanağına götüremiyordu yaklaşık 2 haftadır. Bugün kaldırdı ve yanağını kaşıyabildi. Bazen de hareketleniyor. Aşırı halsiz değil ama durgunluğu devam ediyor. Arada çok az konuşup ötüyor. Hayata tutunmaya çalışıyor sanki yavrum. İnşallah size güzel haberler veririm. İlginize çok teşekkür ederim, sağolun.
 

Semiha Feyza BAYYURT

Profesyonel
24 Şub 2013
717
35
28
Ankara
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Kedi, Akvaryum, Diğer E. Hayvanlar
Kuş sayısı
5 ile 10 tane
Anladım fakat ilacı solunum için mi kullanıyorsunuz?Solunum olduğundan emin değilseniz yine de belki toparlamasına yardımcı olur diyerek ilacı kullanmayın diyorum.Bitkisel ve doğal çözümler tahmin edemeyeceğiniz kadar etkili yöntemler..İlaç bi yeri yaparken diğer yeri yıkıyor.Kuşun bünyesini doğal desteklerle güçlendirmeniz gerekli..Kuruma olduğundan emin değil sonuçta.Siz papaganokuluna da yazın isterseniz..Facebook sayfasından daha çabuk ulaşırsınız.Baytril konusunu da sorun ordan en doğru cevabı alırsınız.Benim kızım yazın o sayfanın sayesinde ölümün eşiğinden döndü..Muhakkak irtibata geçin derim.
 

Ayşe32

Profesyonel
26 Eki 2016
454
200
43
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Sultan P.
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
Semiha hanım daha geçen hafta kızımı kuruma hastalığından kaybettim. ben onu alalı zaten 2'ay yeni olmuştu yavru sayılırdı 7'aylıkdı. benim çocuklar bende 24'saat salıktır. zorlama yoktur. kuruma hastalığı ya pis kafes ortamından(pis yemlikler suluklar kafes kiri vs) yada kuşun strese girmesinden oluşuyormuş. kafesi 2'gune temizleyen biri olarak pislik söz konusu olamaz. ama oğlum eşleşme konusunda çok ısrarcı davranıyordu kız da kaçıyordu. sanırım yavrum strese girmiş. ben fark etmedim bile. oğlum onu dövmüyordu yaralama yoktu bende anlamadım o yüzden. yemini yiyordu ishal değildi sıkıntı yoktu. ama son hafta fazla uyumaya başladı. sher locked nickli arkadaşımın kuşundan daha iyiydi belki de durumu. elime aldım fazla uyuması rahatsız etmişti artık. ne yazıkki çok geç kalmıştım karnı sivrelmiş kemiği çıkmıştı. ten rengi koyuydu. hemen elma sirkesi verdim suyuna ama fayda bile etmedi. ve bu olaydan iki gün sonra onu kaybettm elimde can verdi. ilaçta kullandım bytril değil ama. hala çok kotu oluyorum. ben bir bakıcı olarak onun stresini anlamalıydım. bilmediğimiz çok şey var mubişlerle alakalı..
** sadece şunu diyeyim Semiha hanım bitkisel çözümler hasta olmadan ya da hafif belirtilerde etkili olur bence. insanda bile soğuk algınlığında hasta olduktan sonra 5 değil 10 demlik kekik ıhlamur içine limon ekle kaynat iç asla fayda etmez seni iyi etmez. ama hasta olmadan içersen insanın vücut direncini artırır. hasta olma olasılığın azalır. denedim de ordan biliyorum. hastalık durumunda illa bünye ilaç almalı kim ne derse desin. her ilaç insanda bile bir tarafı iyi ederken diğer tarafı olumsuz etkiliyor. maalesef gerçek bu. sher locked nickli arkadaşın mubişi de hastalığın ilk evresinde değil son evresinde. benim kızımda yaşadığım her şeyi şuan o mubişinde yaşıyor. solunum yolu hastalığı değil besbelli kuruma hastalığı durumları var. sher locked nickli arkadaşın mubişi uçamıyormuş bile sanırım benim kızım uçuyordu da. sadece fazla uyuyordu şikayetim halsizlik bile değildi
**sher locked nickli arkadaşım mubişin dilerim şifa bulur. ben hala çok acı çekiyorum.. herkese tavsiyem arada mubişleri elinize alın karın bölgesine ten rengine bakın. bu hastalık pis bir illet ve yavrularımızı elimizden alıyor.
 
Son düzenleme:

Semiha Feyza BAYYURT

Profesyonel
24 Şub 2013
717
35
28
Ankara
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Kedi, Akvaryum, Diğer E. Hayvanlar
Kuş sayısı
5 ile 10 tane
Semiha hanım daha geçen hafta kızımı kuruma hastalığından kaybettim. ben onu alalı zaten 2'ay yeni olmuştu yavru sayılırdı 7'aylıkdı. benim çocuklar bende 24'saat salıktır. zorlama yoktur. kuruma hastalığı ya pis kafes ortamından(pis yemlikler suluklar kafes kiri vs) yada kuşun strese girmesinden oluşuyormuş. kafesi 2'gune temizleyen biri olarak pislik söz konusu olamaz. ama oğlum eşleşme konusunda çok ısrarcı davranıyordu kız da kaçıyordu. sanırım yavrum strese girmiş. ben fark etmedim bile. oğlum onu dövmüyordu yaralama yoktu bende anlamadım o yüzden. yemini yiyordu ishal değildi sıkıntı yoktu. ama son hafta fazla uyumaya başladı. sher locked nickli arkadaşımın kuşundan daha iyiydi belki de durumu. elime aldım fazla uyuması rahatsız etmişti artık. ne yazıkki çok geç kalmıştım karnı sivrelmiş kemiği çıkmıştı. ten rengi koyuydu. hemen elma sirkesi verdim suyuna ama fayda bile etmedi. ve bu olaydan iki gün sonra onu kaybettm elimde can verdi. ilaçta kullandım bytril değil ama. hala çok kotu oluyorum. ben bir bakıcı olarak onun stresini anlamalıydım. bilmediğimiz çok şey var mubişlerle alakalı..
** sadece şunu diyeyim Semiha hanım bitkisel çözümler hasta olmadan ya da hafif belirtilerde etkili olur bence. insanda bile soğuk algınlığında hasta olduktan sonra 5 değil 10 demlik kekik ıhlamur içine limon ekle kaynat iç asla fayda etmez seni iyi etmez. ama hasta olmadan içersen insanın vücut direncini artırır. hasta olma olasılığın azalır. denedim de ordan biliyorum. hastalık durumunda illa bünye ilaç almalı kim ne derse desin. her ilaç insanda bile bir tarafı iyi ederken diğer tarafı olumsuz etkiliyor. maalesef gerçek bu. sher locked nickli arkadaşın mubişi de hastalığın ilk evresinde değil son evresinde. benim kızımda yaşadığım her şeyi şuan o mubişinde yaşıyor. solunum yolu hastalığı değil besbelli kuruma hastalığı durumları var. sher locked nickli arkadaşın mubişi uçamıyormuş bile sanırım benim kızım uçuyordu da. sadece fazla uyuyordu şikayetim halsizlik bile değildi
**sher locked nickli arkadaşım mubişin dilerim şifa bulur. ben hala çok acı çekiyorum.. herkese tavsiyem arada mubişleri elinize alın karın bölgesine ten rengine bakın. bu hastalık pis bir illet ve yavrularımızı elimizden alıyor.
Kuşunuza üzüldüm.Ben de kuşumu kaybettim çok acı oluyor kayıpları..Fakat yanlış olduğunuz bir konu şu ki bitkisel çözümler de ilaç gibi etkili hatta ilaçların yan etkisi varken bu çözümlerin olumsuz etkisi yok..Son evreye tabi ki ilaç kullanılır ancak ben orta düzeyde hatta artık yem sindiremeyecek durumdaki bir kuşu Nehir Hanımın önerileriyle (papaganokulu sitesinde) hayata döndürdük.Yani bitki çayı desteği bir hastalıkta olmazsa olmaz.Kuruma hastalığını bilemem tabi ; benim tecrübem solunum sorunuyla alakalıydı..Umarım iyi olur konu sahibinin kuşu..Sevgiler
 

Sher Locked

Site Bağımlısı
14 Nis 2016
93
4
8
Muğla
Tekrar merhaba, iyi haberlerim var size :) Çok şükür kuşum eski sağlıklı haline döndü. Hareketlendi, ötüyor ve bize de tepki veriyor eskisi gibi. Çenesi de baya düştü :) Hatta uçmaya bile başladı yavaş yavaş. Kuşumun tam olarak hastalığını bilmemekle birlikte iyileştirmeyi başardım. Papağan okuluna da facebooktan ilaç tedavisi uyguladığımı anlattım Semiha Hanım. Nehir Hanım bana karahindiba ve civanperçemi bitkilerini 10 gün boyunca su yerine çay olarak olarak vermemi önerdi iç sistemini toparlamak için. Ben ilaçtan sonra probiyotik(yoğurt suyu) ve vitamin verdim. Yarın da bitkileri temin edicem. Düzenli olarak bitki çayları takviyesi de yapıcam artık. Yardım ve destekleriniz için @Ayşe32 ve @Semiha Feyza BAYYURT size çok teşekkür ederim. Herkese kuşlarıyla sağlıklı günler diliyorum. Umarım kimse hastalık yaşamaz. Maşallahınızı esirgemeyin ;)
Sevgiler ..
 

Ayşe32

Profesyonel
26 Eki 2016
454
200
43
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Sultan P.
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
Çok sevindim inanın.. Gelmiş geçmiş olsun.. Tam olarak neleri verdiniz mubişinize tedavi olarak anlatırsanız sevinirim. Ben face kullanıcısı değilim. Papağan okuluna faceden girmem mumkun değil. Papağan okulunun netinde de doğru duzgun bir şey yazmıyor. Herşey face de var sanırım oda bende yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sher Locked