Sultan papağanı kokusu ve dışkı kokusu

Melih.S59

Profesyonel
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
537
Puanları
63
Yaş
47
Evcil Hayvanı
Sultan P.
Kuş sayısı
1 tane
Merhaba Arkadaşlar. :)
Sultan papağanım Lütfünün hiç kokusu yok.Ne kendinin nede dışkısının.Muhabbet kuşu bakarken hafif ekşimsi bir kokuları vardı.Civciv kokusu gibi bir koku.Sadece benim sultan papağanım mı böyle ? Yoksa genelde sultan papağanları böyle kokusuz mu oluyor?
 

d_ogukan

Profesyonel
Katılım
9 Mar 2019
Mesajlar
526
Puanları
63
Evcil Hayvanı
M. Kuşu, Papağan Türleri
Kuş sayısı
2 ile 5 tane
Merhaba Arkadaşlar. :)
Sultan papağanım Lütfünün hiç kokusu yok.Ne kendinin nede dışkısının.Muhabbet kuşu bakarken hafif ekşimsi bir kokuları vardı.Civciv kokusu gibi bir koku.Sadece benim sultan papağanım mı böyle ? Yoksa genelde sultan papağanları böyle kokusuz mu oluyor?
civcivlerin kokusu daha yoğun olduğuna göre türden türe farkediyo demek ki :) tüy sıklığı ve yapısı falan etkendir yani. dışkılarını da koklamadım ama hepsininde kokar illa ki, dışkı bu kokar neticede. ayrıca kokuları güzel oluyo peluş oyuncak gibi :D ancak hint bülbülleri dehşet kokuyor :eek::D
 
Son düzenleme:

Melih.S59

Profesyonel
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
537
Puanları
63
Yaş
47
Evcil Hayvanı
Sultan P.
Kuş sayısı
1 tane
civcivlerin kokusu daha yoğun olduğuna göre cinsten cinse farkediyo demek ki :) tüy sıklığı ve yapısı falan etkendir yani. dışkılarını da koklamadım ama hepsininde kokar illa ki, dışkı bu kokar neticede. ayrıca kokuları güzel oluyo peluş oyuncak gibi :D ancak hint bülbülleri dehşet kokuyor :eek::D
Evet cinsten cinse fark edebilir.Kokusuz olması benim için daha iyi.Günde 2 saat omuzumda oturuyor.:D Koku alma duyum oldukça hassastır, koku alamayınca genelde böylemi oluyorlar diye sorayım dedim. :) Hint bülbülü hiç bakmadım sadece petshoplarda gördüm.Kokusu hakkında yorum yapamayacağım.Zaten hint bülbüleri insana gelmiyor diye biliyorum bu yüzden pek bir sakıncası yok.:D
 

Benzer konular

Üst