Tanıştırayım Kuşumuz Çıtır

FUAT77

Meraklı Üye
IMG_20170226_200805.jpg
 

Ayşe32

Süper Üye
Bence kız erkek fark etmez çok tatlı. Muhabbetlerin her biri ayrı güzel Maşallah Fuat bey bizim için sevin onu..
 

FUAT77

Meraklı Üye
Yeniden foto ekledim bende tam emin değilim. Erkek diye bir yetiştirici arkadaştan aldimaldigimda beyazlık yoktu ama sanki şimdi beyazlık var gibi suphede kaldım bende.... Program arkadaşlardan yorum alalım lütfen
 

FUAT77

Meraklı Üye
Aynen kız erkek farketmez. Tek sorun ileride yanına eş alırsak, ki o da dişi olursa artık muhabbet eder dururlar biz yavru beklerken onlar kizlar günü yapar artık....
 

Ayşe32

Süper Üye
:) güldürdünüz beni fuat bey.. Aynı şey benim başımda.. Kızlar günü yapıyorlar valla. Mubişlerim değil sultan papağanlarım öyle oldu maalesef. Kızıma erkek eş aldım. Ama erkek değil dişiymiş. Sultanlarda cinsiyet mubişlerden çok çok daha zor..
 

Ayşe32

Süper Üye
Başkası olsa dişiyse değiştir o zaman der. Ben onu değiştiremem. Evde serbestliğe özgürce gezmeye alıştı onu kafese hapis edip petshopa veremem Allah iyi demez.. Oda evlat oldu artık. İki kız geçiniyorlar şimdilik.. Torun sahibi olamayacağım ama tek sorun o.. İnş. mubişlerimden torunlarım olur..
 

Ahmed Demir

Bilgili Üye
Masallah ne kadar zaman hizli geciyor ilk eve geldigi gun paylasmistiniz bebekti suan delikanli olmus erkek kizismaya basliycak cere maviye donuyor bana gore saglikli uzun ömurler diliyorum
 

Evrim BAŞARIR

Meraklı Üye
Başkası olsa dişiyse değiştir o zaman der. Ben onu değiştiremem. Evde serbestliğe özgürce gezmeye alıştı onu kafese hapis edip petshopa veremem Allah iyi demez.. Oda evlat oldu artık. İki kız geçiniyorlar şimdilik.. Torun sahibi olamayacağım ama tek sorun o.. İnş. mubişlerimden torunlarım olur..

2 erkek sultan alın sorun çözülsün nasılsa dışarda yaşıyorlar. Ben şeyi çok merak ettim yaz ayında cam pencere açmayacakmısınız


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Ayşe32

Süper Üye
Isparta da yaşıyorum nem olmaz yazın. Malum nem evleri fırına çeviriyor. Camda da sineklik tül var Hermes nickli arkadaşım.. Yazın oda camını değilde mutfak ve diğer oda camları açık oluyor. Evde odalarda geziyorlar canları nere isterse. İki erkek sultan almayı bende düşünüyorum kızlarıma damat lazım. Annem kabul etmiyor mesele orda. Bir şekilde kabul ettirmeyi düşünüyorum. İki damadı bulmak annemi ikna etmekten daha zor ama.. :(((
 

FUAT77

Meraklı Üye
Bir arkadaş da.erkek dedi çekinik kuş böyle olur zaten dedi... Ama işte emin olamiyor insan ... Aldığım kişide baya bir profesyoneldi o da erkek diye verdi bana tabi beyazlık da var hani insan ℅100 emin olamiyor.
 

cengiz

Bilgili Üye
Bir arkadaş da.erkek dedi çekinik kuş böyle olur zaten dedi... Ama işte emin olamiyor insan ... Aldığım kişide baya bir profesyoneldi o da erkek diye verdi bana tabi beyazlık da var hani insan ℅100 emin olamiyor.
Fuat bey beyaz değil çere delikleri açık mavi ve etrafı mor bence erkek. Dişi diyebilmek için beyaz olurdu. Ve 3 aylık dişinin çeresi beyazlaşırdı ve kahverengiye doğru yol alırdı
 

FUAT77

Meraklı Üye
Güzel poz yakalamaktan başladık şüphe edip cinsiyet tayinine döndü konu......muhabbet kuşu muhabbet ettiriyor insanı işte...
 

Benzer konular

Üst