Yavru kuşun gagası

ilkayuydu

Yeni Üye
Bu gün satın aldığımız kuşun gagasinda bir problem var. Eve geldikten sonra fark ettim. Gagasinin iyilesmesi icin ne yapmamiz lazım yardımlarınızı bekliyoruz
20170318_183254.jpg
20170318_182804.jpg
20170318_183254.jpg
20170318_182804.jpg
 

Ekli dosyalar

  • 20170318_183254.jpg
    20170318_183254.jpg
    1.7 MB · Görüntüleme: 7
  • 20170318_182806.jpg
    20170318_182806.jpg
    1.8 MB · Görüntüleme: 7

OzyBird

Meraklı Üye
hocam beni yanlış anlamayın kuşu seçerken acele ile mi seçtiniz? Çünkü bu durum seçerken incelenmesi gereken bir durum.

Büyük ihtimalle tüyleri çıkmadan cere ve gaga henüz yumuşakken anne veya babanın bir hatası sonucu olmuştur. büyüdükçe kabuk ve cere yenilendikçe büyük oranda geçecektir siz iyi bakın yeter.
 

ilkayuydu

Yeni Üye
Cok incelemeye vaktim olmadı. Yan taraftan gördüğüm için fark etmemişim. Insallah iyi olur gidip değiştirmek istemiyorum çünkü
 

OzyBird

Meraklı Üye
kuşu elinize aldığınızda agresif davranıp elinizi acıtacak derecede ıssırıyorsa eğitilmesi zor bir kuş olur değiştirmeyi deneyebilirsiniz.
 

ilkayuydu

Yeni Üye
Arkadaşlar,
kuşumun gagasının iyileşmesini hızlandırmak için ne yapmam lazım. Önerebileceğiniz ilaç vb. bir şey var mı?
 

shinigamibird

Meraklı Üye
Maşallah çok güzel bir kuş. Bence değiştirmeyin. Gaga taşı alın kendi süründükçe düzelir ve belki zamanla büyüdükçe düzelir. Bi veterinere sorun isterseniz belki daha etkili bir çözüm önerebilirler. Maşallah ama gerçekten çok şeker bir kuş değiştirmeyin çok akıllı bakıyor ^_^
 

ilkayuydu

Yeni Üye
Maşallah çok güzel bir kuş. Bence değiştirmeyin. Gaga taşı alın kendi süründükçe düzelir ve belki zamanla büyüdükçe düzelir. Bi veterinere sorun isterseniz belki daha etkili bir çözüm önerebilirler. Maşallah ama gerçekten çok şeker bir kuş değiştirmeyin çok akıllı bakıyor ^_^

Yorumlarınız çok teşekkürler. Asla değiştirme gibi bir düşüncem olmadı kıyamam zaten ona. Mineral blok, enerji bloğu ve mürekkep balığı kemiği mevcur kafeste daha keşfedemedi ama. Bunlar haricinde kantolon yağı ve ya deri merhemi sürsem faydası olur mu onu merak ediyorum. En kısa zamanda bir veteriner bulup danışacağım.
 
Üst