petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

5. yumurtamızda geldi yumurtlamaya devam:)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Gökhan Naçar tarafından 24 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar bugün itibariyle 5. yumurtamızda yuvalıktaki yerini almış bulunuyor maşallahı eksik etmeyelim :)
     
  2. Mert Yildirim
    Çevrimdışı

    Mert Yildirim New Member

    Katılım:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    0
    benimkide bugun 5.ciyi yapdi ayni gunde cikacak galiba :D
     
  3. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Maşşallah benimkilerde 3. yaptılar :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:30 -->-> Daha önceki mesaj 20:30 --

    Bu dönem çiftleşme dönemi galiba güneşi gördümü işe koyuluyolar :D
     
  4. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    bahar erken gırdık o yuzden sasırdılar normalde mart nısandır :Daynı gun cıkıcna ihtimal vermıyorum ılk yumurtamın boyutu dıgerlerıne oranla ufak :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:34 -->-> Daha önceki mesaj 20:33 --

    2 adette dısarı yapıp kırdı onla bırlıkte toplamda 7. :D
     
  5. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    2 tanesini dışarımı attı anlamadım ? Eğer öylese 7 tane oluyo yani limit dolmuş gibi ama belki 1 tane daha gelebilir. :D
     
  6. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    iki tane kafes dıbıne dusurmus dıskısını yaparken bıtanede olusmamıs cıkarmıstı sonrakı 3 yumurtayı kutunun ıcıne ve saglam sekılde cıkardı o saglam 3 tane cıksın yeter :) dişi kusum ucamıyo o bile yeter anne olsunda
     
  7. UMUT AYYILDIZ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Masallah gercekten kuslarinizin fotosunu ekleyebilirmisiniz merak ettm :)
    Saygilar
     
  8. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    cekerım cekmesınede kutu karanlık :) flas rahatsız edebılırr kusları erkek hala çiftleşme yanlısı hiç beklemediğim yerde gol attı bana her yumurta öncei çiftleşti dişi artık kesti çiftleşmeyi son çiftleşme ctesi günü oldu
     
  9. UMUT AYYILDIZ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Rahatsiz edicekse hic cekme kardesim senin kuslarin yavrularin saglikli olsun yeter kardesim
    Saygilar
     
  10. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    Hassasiyetine tesekkurler ben 2 gunde bir defa bakıyorum sadece cıkarsın yavrularını sevelim diye bekliyorum :D
     
  11. fzt66
    Çevrimdışı

    fzt66 Guest

    Arkadaşlar kuluçka dönemine giren kuş yuvalıktan hiç çıkmazmı cikarsa Ne kadar dışarda kalır bu arada benimde 3. Yumurta bugün geldi b ve kuş yuva içini bazen eşeliyor ayağı yumurtaya değipte kıracak diye korkuyorum. Ve 2 yumurta bi yerde 1 yumurta bi yerde heralde yuvadan çıkarken kuyruğu değip yuvarlanıyo bazende dişi sanki içerde yumurta yuvarlıyo

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  12. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    yuvalıktan sadece tuvalet ıhtıyacını ve su ıhtıyacını cıkarmak için cıkar bi sonrakı kuluckada yuvanın dıbıne kus yemı koy kırılmaz yumurtaların
     
  13. fzt66
    Çevrimdışı

    fzt66 Guest

    Şimdi koysam yemiii

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  14. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    olmaz artık dişi kabul etmesse hepsını dısarı atmakla ugrasır strese gırer kırar yumurtaları kuluckadan sonra koy benımkıde boş suan
     
  15. fzt66
    Çevrimdışı

    fzt66 Guest

    Şu yumurta mamasını günlük veriyorum sıkıntı olurmu

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  16. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    gunluk verme yağlanma yapar zaten dısının hareketlerı yavas 3 gunde 1 ver
     
  17. fzt66
    Çevrimdışı

    fzt66 Guest

    Dişi yemiyor ki zaten hep erkek yiyor birde mama ziyan olur o şekilde günlük yetcek dozu bir ayarlayamadım bir yapıyorum 1 haftalık dökemiyorum da buzdolabında saklayıp günlük veriyorum bende

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  18. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    ama erkekte gıdıp dısıyı beslıyo nasıl olucak :) sen dedıgımı yap kalamar kemıgı mevcutmu kafes ıcınde
     
  19. fzt66
    Çevrimdışı

    fzt66 Guest

    Evet enerji bloğuda var kalamarda onlarada erkek daha çok gidiyor

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  20. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    erkek besledıgı ıcın oda yese dısı ondan alıyor alıcagını sen erkek kusunu sal aksam olunca ucsun
    enerjısını atar
     

Sayfayı Paylaş