petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Baş egik?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Yusuf Akyüz tarafından 2 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

    İyi akşamlar arkadaşlar. 2-2,5 aylık yavrum tabiri caizse kambur ve baş önde olarak uyuyor. 1 yaşındaki önceki kuşum kafa ve vucud dik bir şekilde uyuyordu. Böyle uyuması yavru olmasından mı ya da hasta olabilir mi? Ya da kuştan kuşa değişir mi?
     
  2. Paşa01
    Çevrimdışı

    Paşa01 Guest

    Resim yok mu kardeşim ?
     
  3. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

    Ne yazık ki. Ama ilk fırsatta çekicem.:)
     
  4. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Resim yolla baakalım
     
  5. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    resim koyarsan detaylı cevaplar alırsın.genelde çekoslavak kuşlar çok dik dururlar
     
  6. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

    Buyur abi.[​IMG]
    Sence abi kuşumun cinsiyeti ne?
    http://www.muhabbetkusu.com.tr/sorulariniz-ve-cevaplarimiz/-2-pasa-19466-3.html

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:18 -->-> Daha önceki mesaj 21:09 --

    2 resim daha arkadaşlar.
    [​IMG]
    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:13 -->-> Daha önceki mesaj 22:18 --

    Üstadlarım cevap yok mu?
     
    #6 Yusuf Akyüz, 4 Mayıs 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 2 Mayıs 2014

Sayfayı Paylaş