petshop

                   

bu kuşun cinsiyeti nedir???

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Görkem KOÇSAN tarafından 4 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. Görkem KOÇSAN
    Gizli

    marb arkadaşlar kuşumun cinsiyeti nedir ? ona göre eş alıcam yarın bi de mavi beyaz renk yavru olması için ne renk eş almalıyım?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member
    Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İZMİR
    valla erkek gibi gözüküyo kardeş
     
  3. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Bahçelievler
    maşallah erkek
     
  4. Malik SAATÇI
    Gizli

    Erkek bu.ama 4-5 aylık gibi
     
  5. Görkem KOÇSAN
    Gizli

    2-3 aylık şu anda. erkek diye aldım ama emin olamadım,bi de buna eş alıcam yarın allah nasip ederse istediğim beyaz mavi tonda yavru almak ama bilmiyorum ne renk eş alsam.
     
  6. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Bahçelievler
    daha ufak ben ce 3 aylık gibi
    burunda hiç renk yapılanması yok 4 veya 5 ayın da net cinsiyet belli ediyor
     
  7. Yusuf ŞANLI
    Gizli

    Suan zaten ciflesmez bi 5 ay sonra kustan alacagin yavrunun renginide bilme gibi sans yok gibi bise kismet 2 yesil kustan beyaz mavi bile cikiyor cunku kuslar anne babadan cok atalarinin renklerini tasiyor yani kismet
     
  8. Görkem KOÇSAN
    Gizli

    valla bende baya bi kuş baktım bu zamana kadar acemi sayılmam ama anlayamıyorum, şu anda maşallah konuşuyo ,ıslık öttürüyo, ama cinsiyeti çözemedim.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:19 -->-> Daha önceki mesaj 00:18 --

    şu anda çiftleşmez onu biliyorumda eşe erken alışır diye düşündüm, ama rengini anne babaya bağlıyodum yani öyle düşünüyodum demek değilmiş teşekkür ederim cevabınız için.
     
  9. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aydıncık/YOZGAT
    bu kuş gaga yapısı ve cere rengi olarak dişidir kardeşim
     
  10. Görkem KOÇSAN
    Gizli

    eminmisin kardeşim ? ona göre kuş alcamda ?
     
  11. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aydıncık/YOZGAT
    benim fotolardan anladığım dişi ama sen yine de kuşu canlı gören birine danış derim
     
  12. Görkem KOÇSAN
    Gizli

    anladım teşekkür ederim.
     
  13. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Bahçelievler
    anlat bakalım çok eminsen nasıl dişi bu kuş masıl anladın gaga yapısını
     
  14. Mehmet BORUCU
    Gizli

    2 aylık ( erkek olabilir ) (4-5 aylık yazmışlar) ;)
     
    #14 Mehmet BORUCU, 4 Mayıs 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 4 Mayıs 2014
  15. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Platin Üye

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    17
    Yer:
    bursa
    ilk fotoğrafta flaşsız da erkek gibi duruyor flaşlıda ise dişi anlayamadım :(
     
  16. alse
    Çevrimdışı

    alse Member
    Altın Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2014
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    10
    benimkinin anası babası yeşil kendisi ne hikmetse mavi beyaz siyah videosu var forumda görmek istersen
     
    #16 alse, 4 Mayıs 2014
    Son düzenleme: 4 Mayıs 2014

Sayfayı Paylaş