petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

çiftim yavru yaparsa ilk sağlıklı yavru hediyemdir.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve ERKİN AK tarafından 17 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. ERKİN AK
    Çevrimdışı

    ERKİN AK New Member

    Katılım:
    30 Kasım 2013
    Mesajlar:
    753
    Beğenileri:
    3
    arkadaşlar çiftim 5 aydır falan birlikteler, dişi kuşun çere rengi değişmeye başladı. ama yuvaya karşı ilgisi pek yok gibi yada ben farketmiyorum. ama yavru yapacak olurlarsa sağlıklı ilk yavruyu yem kırmayı öğrenir öğrenmez izmirdeki bir arkadaşa hediye edeceğim.( eğerki yavru sayısı fazla olur ise, diğer yavrularıda kesinlikle parayla satma taraftarı değilim duruma göre onlarıda hediye edeceğim)

    konuyu açma amacım yanlış anlaşılmasın. ortada fol yok yumurta yok, pardon folluk var. belki yumurtada olur :)
     
  2. Kalender Güler
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    395
    Beğenileri:
    0
    Güzel bi düşünce tebrik ederim inş lafta kalmaz :)
     
  3. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.395
    Beğenileri:
    19
    yavru cıkınca hepsıne sahıp bulursun :D
     
  4. ERKİN AK
    Çevrimdışı

    ERKİN AK New Member

    Katılım:
    30 Kasım 2013
    Mesajlar:
    753
    Beğenileri:
    3

Sayfayı Paylaş