petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Değişik değişik sesler çıkartıyor :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve MaviBoncuk_ tarafından 21 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. MaviBoncuk_
    Gizli

    2.5 aylık kusum kendı kendıne bırseyler mırıldanıyor :D daha konusma calısmalarına baslamadık ama o kendı kendıne konusuyo olabılır mı
     
  2. SefaKaraa
    Gizli

    SefaKaraa Guest

    :D :D müzik felan duyuncada yapar. vıcır vıcır bişeyler söyler kendi çapında eşlik eder. bendeki türk sanat müziğini duyunca yapıyodu :) ötme de değil, konuşmada değil. gıcır gıcır vıcır vıcır :)
     
  3. MaviBoncuk_
    Gizli

    Aynen oyle gıcır gıcır ses cıkarıyo :D Bende konusuyo dıye sevınecektım tam Neyse bu da bır basarı :D
     
  4. SefaKaraa
    Gizli

    SefaKaraa Guest

    teorik olarak konuşuyo diyebiliriz. sadece bizim bilmediğimiz bir dilde :) kuş mutlu ve neşeli.
     
  5. MaviBoncuk_
    Gizli

    Mutlu ama benden korkuyor 11 gundur asamadık guven konusunu :) onun omzuma kondugu gunlerı gorurmuyum acaba
     
  6. Cem Temiz
    Gizli

    Cem Temiz Guest

    müzik veya evde siz konuştuğunuz zaman kuşlarda size katilırlar kendi çapinda bizim kuşlar öyle biz konuşurken aile içinde mesela onlarda bişey anlatiyormuş gibi ötüyolar mesela gülersek onlarda cak cak diye ses cıkyorlar...
     
  7. SefaKaraa
    Gizli

    SefaKaraa Guest

    insan istesin fili bile omzuna kondurur. sabır ve azim meselesi :) bende bugün aldım bitane daha. direk parmağıma felan kondurdum kafesin içinde. aşırı ürkekse 5 saat aç bırakın, avcunuza yemi koyun kafesin dışından yemi gösterin yavaş yavaş elini sokun içeri biraz tutun. sonra parmağınızı hafif ıslatıp yeme bastırın parmağınıza yapışan yemleri kuşa gösterin burnuna yaklaştırın yemeye bağlar yavaş yavaş. birde elinizi kuşa uzatırken elinizi kocaman açmayın. sadece işaret parmağınızı uzatın, yukardan aşağı değilde aşağıdan yaklaştırın parmağınızı. 1 kere gagasını uzatıp yem yediği an diğerlerinide yemek isteyecek. doyana kadar yedirin. sonra yemliği takın. daha sonra yemlik içerde olsa bile parmağınızdan yem yiyecektir. sürekli deneyerek başarırsınız. saygılar.
     
  8. MaviBoncuk_
    Gizli

    Evet bazen abartıyo bızden cok sesı cıkıyo keratanın :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:38 -->-> Daha önceki mesaj 00:37 --

    Tesekkur ederım bu bılgı ıcın :) Yarın sabahtan bunu denemek lazım
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. Kendi kendine mırıldanan muhabbet kuşu

    ,
  2. muhabbet kuşum kendi kendine ötüyor

    ,
  3. muhabbet kuşu değişik sesler çıkarıyor

    ,
  4. muhabbet kuşum yediklerini çikariyor