petshop

                   

Ele alışık kuş çiftleşirmi ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Leyla Sömür tarafından 16 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. Leyla Sömür
    Çevrimdışı

    Leyla Sömür New Member
    Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar başlıkta dediğim gibi ele alışık kuş çiftleşirmi bazı yerlerde çiftleşmez diye duydum bu doğrumudur?Doğru yanları nelerdir ?
     
  2. Kadir SEZGİN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2013
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    2
    Çiftleşir kesinlikle. Yeter ki uyumlu bir eşi olsun. benim dişi ele alışıktı halada öyle :) şimdi yuva hazırlığında :)
     
  3. .[Nokta]
    Çevrimdışı

    .[Nokta] Guest

    Valla kardeşim o senin şansına kalmış birazda benim ele alışık dişi kuşum var sofrada bizle yemek yer kahvaltı yapar kahvaltı bitiminde bir çay kaşığı çayı içer kafesine gider.

    Gel gelelim ne kadar eş için kuş getirdiysem hepsini dövdü burası benim mekanım diyor kovalıyor :)

    İşin tuhafı dişi kızgın kıpkırmızı gagası 3 aydır hala ona bi eş bulamadık.

    Konuşan damızlık erkek getirdim onuda sindirdi yani şans.
     
  4. cixsower
    Çevrimdışı

    cixsower New Member
    Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    0
    bizim maviş bile yavru çıkardıysa sizinki kesinlikle yumurtlayıp çıkartıcaktır
     
  5. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.441
    Beğenileri:
    314
    Hiçbir sıkıntı yok tabiki yavruları olabilir iyi bir ortam ve denk bir eş sağlandığı taktirde
     
  6. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Benim dişide alışkındı ama hiç zorlanmadı ilk getirdiğim erkek ile çiftleşti.
     
  7. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    1
    Biraz zor oluyor ama olmayacak diye bir şey yok. Kuşunuz dişimi erkek mi?
     
  8. Leyla Sömür
    Çevrimdışı

    Leyla Sömür New Member
    Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    0
    Ele alışık kuşum erkek dişiyi 1 hafta önce aldım arada bir erkeğe gagasıyla vuruyor aşaya atıyor kuşu
     
  9. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.829
    Beğenileri:
    3
    eşse çiftleşir örnek benimkiler
     
  10. Pamuk
    Çevrimdışı

    Pamuk New Member
    Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
     
  11. Pamuk
    Çevrimdışı

    Pamuk New Member
    Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Bende dişi var altına yatıyor erkeğin tık yok üstüne dişi çıkıyor bizim erkek kaçıyor ben böyle kuş görmedim ele geldigi için bence yavru alamıcam gibi
     
  12. Eyüp Ahmet ŞENTÜRK
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2017
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    6
    Hocam bende istiyom yavru ele alışkın kuşta bir sorun olmaz inş
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. ele alışkın muhabbet kuşu çiftleşmesi

    ,
  2. konusan kus çiftleşirmi