gagasini acip acip kapiyo

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Kağan Köse tarafından 26 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. Kağan Köse
    Çevrimdışı

    Arkadaslar dünden beri farkediyorum da kusum agzini kapatip aciyo. Ama cok degil hani esner gibi degil. Kucuk kucuk aciyo boyle. Arada yapiyo bunu. Ucmasi otusu falan guzel yem yemeside. Arada iste agzini acip acip kapiyo ama cok degil.. nedir bu durum
     
  2. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.401
    Beğenileri:
    27
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara/Keçiören
    normal bir durum
     
  3. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Profesyonel

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Ankara
    Sorun olmaz her kuş yapar.
     
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.637
    Beğenileri:
    368
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Sıcaklardandır bi de uçtuklarında veya heyecandan
     
  5. escada35
    Çevrimdışı

    escada35 Guest

    benim mavişim çok uçup yorulursa yapıyordu. Bir de sıcakta kaldıysa hayvancık onda yapar güneşte vs tutmayın
     
  6. Kağan Köse
    Çevrimdışı

    Herkese Teşekkür ederim :)
     
  7. Kalender Güler
    Çevrimdışı

    Kalender Güler Profesyonel

    Katılım:
    20 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    395
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Malatya
    Benim kusumda 2 3 gündür öyle. Yapiyo sicakta değil. Ucurmuyorumda durdum yere yapiyo
     
  8. nixmare
    Çevrimdışı

    nixmare Profesyonel

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANK/Yenimahalle
    Ben kuşumun adini söyledimde onunla konustumda yapiyo sadece o dedini bence o hareket ve kanatlarini havaya kaldirma mutlu oldunu gösteriyo..
     
  9. Kalender Güler
    Çevrimdışı

    Kalender Güler Profesyonel

    Katılım:
    20 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    395
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Malatya
    Ama benim kuşum hastaymis gibi duruyor nefes alip vermesinde hizlanmis gibi
     
  10. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC Profesyonel

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Yer:
    MUĞLA / Milas
    Sıcaktan ya da heycandan yapıyor kardeş normal durum benm kuşta yapıyor.
     
  11. Kalender Güler
    Çevrimdışı

    Kalender Güler Profesyonel

    Katılım:
    20 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    395
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Malatya
    Ama abi bulunduğu ortam fazla sicak değil ki bide bu 2 gündür kafesin boyasini kemiriyo ondan olabilirmi
     
  12. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Profesyonel

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    Benim kuşlardan biride yorulduğunda sürekli yapıyor.
     

Sayfayı Paylaş