petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Gofrete eş almaya gidiyoruz :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Resimleri' forumundadır ve CEM CANER tarafından 6 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    Merhaba arkadaşlar tatlı kuşum gofret artık bir erkekle tanışmaya hazırlanıyor bugün üretici abimizden kuş almaya gidiyorum yakışıklı erkeği çok yakında sizde göreceksiniz :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Süsleseydin umarım iyi bir erkek olur :)

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  3. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    bitek o tek başına kaldı sıkılıyo tek başına bana sarıyo :)
     
  4. Filiz BAYIR
    Çevrimdışı

    kardeşim seni gönülden tebrik ediyorum..ben olsam bencillik eder gofretin bana bu kadar alışık olmasından dolayı onun ilgisini kaybetmekten eşine yönelmesinden korkardım eş almayı düşünmen harika bir şey...
     
  5. Onur Antalya
    Çevrimdışı

    Onur Antalya New Member

    Katılım:
    26 Şubat 2014
    Mesajlar:
    350
    Beğenileri:
    0
    Onuda yeşil alın,renk yelpazeniz çeşitlensin :)


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  6. Fırat TORUN
    Çevrimdışı

    Fırat TORUN New Member

    Katılım:
    1 Mart 2014
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    0
    Cem kardeşim bende dişime bir eş alacağımda siz erkek alırken neye dikkat edersiniz ? Dişinin yanına erkek alınca anlaşması zor oluyormus heralde ?
     
  7. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Eşini kendi seçerse sıkıntı çok olmaz diğer türlü zor oluyor eş olmaları

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  8. Fırat TORUN
    Çevrimdışı

    Fırat TORUN New Member

    Katılım:
    1 Mart 2014
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    0
    Siz nasıl yapacaksınız ?
     
  9. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Kendi seçsin ben baya sıkıntı yaşadım hala anlaşmalarını bekliyorum

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  10. Oğuz Yalçın
    Çevrimdışı

    Oğuz Yalçın New Member

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    143
    Beğenileri:
    0
  11. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    ben gofretimide yanımda götürdüm zaten üretici bi abimiz var burada ayırıyorum erkekleri bi 10 -15 dk sonra belli oluyor tabiki ayırırken yakısıklı erkekleri ayırıyorum :D üretici abimizi tanıdıgım icin kusu alırken hic bir tereddütüm olmuyor gofretin beğenmesi yeterli :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:12 -->-> Daha önceki mesaj 15:11 --

    tabiki direk dişinin yanına atmayacaksınız erkeği ayrı bir kafese koyup 1 hafta sonra dişiyi yanına atmanız daha iyi olacaktır
     
  12. Filiz BAYIR
    Çevrimdışı

    eeeee sonuç ne alıp geldiniz mi damadı
     
  13. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    her renk kuşumuz mevcut zaten :) o karede cıkanlar yarın akşam erkeklerin yanına gidicek olan dişiler onlar şimdilik dinlenmede :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:13 -->-> Daha önceki mesaj 15:13 --

    aldım tabiki akşama resimlerini koyarım birazdan antrenmana gideceğim malum hakemlik kolay iş değil :)
     
  14. Filiz BAYIR
    Çevrimdışı

    merakla bekliyorum :)
     
  15. Onur Antalya
    Çevrimdışı

    Onur Antalya New Member

    Katılım:
    26 Şubat 2014
    Mesajlar:
    350
    Beğenileri:
    0
    Maşallah kaç tane muhabbetiniz var?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  16. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    şuan 6 tane var 2 tane show jumboda haftaya gelecek :)
     
  17. Onur Antalya
    Çevrimdışı

    Onur Antalya New Member

    Katılım:
    26 Şubat 2014
    Mesajlar:
    350
    Beğenileri:
    0
    Evde zor olmuyo mu o kadar kuş?biz 2 tanenin bakımını anca yapabiliyoruz :)


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  18. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    öğrenci evinde yaşıyorum şuan anem izin vermeyebilirdi bukadarına :) ama memlekete dönüncede kileri kuşlara tahsis edicem :)
     

Sayfayı Paylaş