Günden Güne Kötüye Giden Sakatlık(Fotoğraflı)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve ROJİN DEMİR tarafından 18 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. ROJİN DEMİR
    Çevrimdışı

    ROJİN DEMİR Süper Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2014
    Mesajlar:
    169
    Beğenileri:
    2
    Merhaba arkadaşlar, arkadaşımın bir kuşu var. Henüz küçük, eve ilk geldiği günden beri ayağı topal gibiymiş,sakatlığı varmış. Neyse topallaya topallaya da olsa yürüyormuş. Yani 2 aydır falan da onlarda. Ama dün mesaj attı,ayağı günden güne daha kötü olmaya başladı diye. Bugün daha da kötü olmuş. Fotoğrafları da burada. Bir bakar mısınız..
    [​IMG]
    [​IMG]
    Bu da link olarak:http://i.hizliresim.com/YjdQ7z.jpg
    [​IMG]
     
    #1 ROJİN DEMİR, 18 Ocak 2015
    Son düzenleme: 18 Ocak 2015
  2. Merve TEZKİN
    Çevrimdışı

    başka foto yok mu tam birşey anlaşılmıyo sanki
     
  3. ROJİN DEMİR
    Çevrimdışı

    ROJİN DEMİR Süper Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2014
    Mesajlar:
    169
    Beğenileri:
    2
    Maalesef yok.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:21 -->-> Daha önceki mesaj 21:20 --

    Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim, günden güne kötüye gidiyormuş.
    İzmir'de bildiğiniz kuştan anlayan veteriner var mı bu arada?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:29 -->-> Daha önceki mesaj 21:21 --

    [​IMG]
     
  4. Merve TEZKİN
    Çevrimdışı

    benim kuşumda doğuştan 1ayağı sakat ama seke seke gidiyo anlamadım
     
  5. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenileri:
    375
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Bakın ayağının orada bi kızarıklık var size bir olay anlatayım 3 ay önce yuvadan bir kısım yavrularım anlatmıştı bir tanesinin ayağı şişti dedim ne oluyor kuşu elime aldım bi inceledim ayak bileginin orada pislik kelepçe gibi olmuş halka şeklinde gömülmüş bile aldım islattim biraz zorlanarakta olsa temizledim kangren olacakmış 1 haftaya kalmadı ayak sisi indi yürümeye başladı ve düzeldi öyle bir durum olabilir bi incelesin
     
  6. Uğur DOĞAN
    Çevrimdışı

    Uğur DOĞAN Profesyonel

    Katılım:
    5 Ocak 2014
    Mesajlar:
    717
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İZMİR
    Bornovada özvet veteriner var.Hemen bir götür
     
  7. iss
    Çevrimdışı

    iss Profesyonel

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    2
    İlk aklıma gelen sinirlerinde sorun olduğu ve günden güne zarar gördüğü. Yusuf Bey'in dediği gibi bişey de olabilir.
     
  8. ROJİN DEMİR
    Çevrimdışı

    ROJİN DEMİR Süper Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2014
    Mesajlar:
    169
    Beğenileri:
    2
    Teşekkürler tavsiyeler için.
     
  9. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Profesyonel

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aydıncık/YOZGAT
    kırıkta olabilir eğer öyleyse bakımı tedavisi yapılmazsa kötüye gider. diğer bir seçenek isse ur. veterinere danışın
     

Sayfayı Paylaş