petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

konuşan erkek muhabbet kuşu para edermi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Taner ALTIN tarafından 9 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar 10 u geçik kelime bilen erkek bi mubiş var bende 2 yaşına girecek 1 2 aya sizce para edermi ?
     
  2. musa351
    Çevrimdışı

    musa351 Guest

    Ele alisiksa neden olmasın :)
     
  3. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    hem ele alışkın hem 10 u geçik kelime biliyor dışarda omzuma kondu bu kuş kaçmıştı böyle geri getirdim ne kadar eder sizce
     
  4. musa351
    Çevrimdışı

    musa351 Guest

    Ben olsam 40 tl ye verirdim ama videoya cekersen konusurken ele gelirken daha cabuk musteri bulursun
     
  5. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    burda üretici bi abi var 500 tl veriyorum demiş konuşan kuşa bi video çekmem lazım :D
     
  6. Ferhat Ekşiler
    Çevrimdışı

    Bende de var 4-5 kişiye sormuştum en az 100 eder dediler
     
  7. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    100 tl de iyi para ya satacam ben bu kuşumu biraz zor olacak ama kısır galiba bu erkek bi türlü yumurta alamadım
     
  8. Ferhat Ekşiler
    Çevrimdışı

    Erkek kuştan yumurta almayı mı bekliyorsunuz yoksa ben mi yanlış anladım ?
     
  9. alse
    Çevrimdışı

    alse Member
    Altın Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2014
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    9
    benim fikrimce konuşuyor demeyle olmaz alan adam garanti ister ya derki atıyorum bir ay bende kalsın görelim nedir ne değildir yada beyenmesse diye para iadesi ister diye tahmin ediyorum
     
    #9 alse, 9 Ekim 2014
    Son düzenleme: 9 Ekim 2014
  10. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    videoları var kuşumun konuşurken yok ya dişi var yanında tek erkekten nasıl alacam yumurta :D
     
  11. Enes Drmz
    Çevrimdışı

    Enes Drmz Guest

    Hocam konuşan ve alışık kuş verilirmi ya :) en azından bir tanıdıga verin bari kısır dediniz üretimlik kuşu niye eğittinizki ?
     
  12. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    yine alıştırırım bi erkek ya benim için sorun yok 1 yıldır 4.eşi bu bi türlü yumurta alamadım ondan kısır mı acaba diye düşünüyorum
     
  13. Ferhat Ekşiler
    Çevrimdışı

    Yanında başka kuş var ve konuşuyorsa süpermiş :D
     
  14. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    tabiki :D daha yeni saymayı öğrettim kerataya :)
     
  15. Ferhat Ekşiler
    Çevrimdışı

    Bende yanına dişi almayı düşünüyorum ama konuşmaz diye okumuştum kuştan kuşa değişiyormuş demek ki .
     
  16. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    yani yok öyle bişi ya benimki sabahtan akşama kadar konuşuyor ne kadar edecek acaba ?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:10 -->-> Daha önceki mesaj 20:01 --

    konu günceldir arkadaşlar ....

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:26 -->-> Daha önceki mesaj 20:10 --

    yorum yokmu ??
     
  17. tornado25
    Çevrimdışı

    tornado25 New Member

    Katılım:
    12 Eylül 2014
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    0
    Konusurken bir video koyarsan ona göre tahmin edilebilir böyle ezbere ne söylense bos yani videosuz birsey olmaz
     
  18. ZavaZinGo
    Çevrimdışı

    ZavaZinGo New Member

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    400
    Beğenileri:
    0
    Bence satma kuşunu.
     
  19. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    video koyarım sorun olmaz ben buraya satılık ilanı vermiyorumki arkadaşlar kaç tl eder diyorum tam satacam diye birşey yok..
     
  20. BARLAS
    Çevrimdışı

    BARLAS Member

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    0
    Para gelir geçer. Kuş olsa da seni seveni bulmak zor olur.
     

Sayfayı Paylaş