petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuşlarım Çiftleşmiyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Uqurbey13 tarafından 20 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. Uqurbey13
    Çevrimdışı

    Uqurbey13 Guest

    Erkek Sürekli Yaklasıyo Dişi İse Sürekli Yuvaya Giriyo Ötüyorlar Ama İş yok :) 1.5 Senedir Bende Kuslar
    [​IMG][/url][/IMG]

    [​IMG][/url][/IMG]

    [​IMG][/url][/IMG]

    [​IMG][/url][/IMG]

    Bu Arada Dişi Son Bir Ayda Aşırı Kilo aldı Erkek İse Bayağı Zayıfladı neden ciftlesmiyorlar :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:34 -->-> Daha önceki mesaj 17:34 --

    [​IMG][/url][/IMG]
     
  2. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    senin dişinin popo kısmı şiş gibi geldi bana yuvalığada giriyorsa vardır belki yumurta birde salmayın kuşları enerjileri kendilerine kalsın bir bakın bakalım dişinin poposuna
     
  3. Uqurbey13
    Çevrimdışı

    Uqurbey13 Guest

    Şişlik var Ustam zaten ama bi türlü ciftlesmediler
     
  4. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    yağlanma var demişsin görmemişim orayı :) uçur bol bol kuşları o zaman suyunada limon damlat 2 3 damla yağlanma bitince yavrularlar heralde yağlanma engel diye biliyorum çiftleşmeye benimkilerde çiftleşmiyor dişi kızıştı iyiice
     
  5. Uqurbey13
    Çevrimdışı

    Uqurbey13 Guest

    Rahaat durmuyolarki sürekli kafeste tırmanıyorlar
     
  6. baskentli06
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Ocak 2014
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    2
    kuşlarınız yaglı arkadaşım kekiği kaynat cezvede 1 tatlı kaşıgı sularının içine karıştır ve içir 15 gün içinde kuşlarınız saz gibi olacaktır ama bir kez uygulayacaksın bu işlemi sulukta 3 gün kalacak kekik suyu
     
  7. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    hocam nasıl yani kekiği kaynatacaz ne kadar atacaz onuda yazsanız :D 1 kere mi verecez onlara
     
  8. Uqurbey13
    Çevrimdışı

    Uqurbey13 Guest

    Çiftlesmemesinin sebebi bumu yani
     
  9. baskentli06
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Ocak 2014
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    2
    her şeyi açık yazdım okumuomusunuz yoksa dalgasınamı soruosunuz ya anlamıorum kardeşim kekiği kaynattın 1 tatlı kaşığı koy kaynat cezvede ve süz daha sonra 1 tatlı kaşığı suyundan suluğun içine koy 3 gün sulukta kalsın ve daha sonra bir daha koyma bu işlem bir kez yap diede açıkca yazdım birdaha yazmam ii oku kardeş tmm kuşlar 15 gün içinde saz gibi olur yag falan kalmaz
     

Sayfayı Paylaş