petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet kuşu kafesinde ayna olmalımıdır

Konusu 'Muhabbet Kuşu Videoları' forumundadır ve Onur BUDAK tarafından 17 Şubat 2013 başlatılmıştır.

  1. Onur BUDAK
    Çevrimdışı

    Kuşumu ilk aldıgımda kafesde ayna yoktu daha sonra kendim ayna koydum kuşum ayna yokken ısırmıyordu şimdi ısırıyor sizce ne yapmalıyım ?
     
  2. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    Öncelikle forumumuza hoşgeldiniz.. Nickinizi İsim Soyisim şeklinde değiştirmeniz gerekiyor forum kuralları gereği.. Ayna aslında istenmeyen bir aksesuar onu kaldırmalısınız.. kuşa gereken ilgiyi göstermelisiniz.. Ayna kullanılan kuşlarda bazı davranıs bozuklukları goruluyor ısırma gibi..
     
  3. Onur BUDAK
    Çevrimdışı

    h.b tşk ederim aynayı çıkardıgımda ise kanatlarını çırpıyor yerinde durmuyor sinirleniyor çıkarmasam böyle devam etse birşey olurmu ?
     
  4. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    valla o sizin bileceginiz iş.. Ben olsam alırdım şahsen siz gereken ilgiyi gösterdikten sonra da birkaç gun içinde aynayı unutur size yönelirdi.. Uzun süredir takılı mı ayna yeni mi taktınız..?
     
  5. Onur BUDAK
    Çevrimdışı

    1 aydır takılı benim daha bu ilk kuş besleyişim ondan tecrübesiz olunca milletden ne duyduysam aldım birde nickimi nasıl degiştirecegim
     
  6. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    http://www.muhabbetkusu.com.tr/site.../-isim-soyisim-degisikligi-22-7.html#post5229

    Buradan yapabilirsiniz..Zaten insanların agzında bir aynadır gidiyor ben anlamıyorum bu insanları.. Bilmedikleri şeyleri söylemeyi çok seviyorlar.. Siz bilirsiniz en fazla 1 hafta sinirlenir ıstırır sonra alısır gider ama tabiki bu sizin ona karsı gereken ilgiyi göstermenize baglı.. Çunku orda kendini goruyor ve onu eşi sanıyor sahipleniyor.. ondan dolayı almaya calıstıgınızda vs hemen korumaya geçiyor..
     
  7. Onur BUDAK
    Çevrimdışı

    hmmm onun konuşmayı ögrenmesini etkilermi dışarıya saldıgımda birşey demiyor ama kefese gidip aynanın karşısına geçtiginde kendi kendine söyleniyor birde kuşum kafesde kapalımı kalsın yoksa hergün belirli saatlerde uçurayımmı ?
     
  8. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    etkileyecegini sanmıyorum yengemlerde de var bir kuş.. Ayna takmayın dedim ama dinlemediler çatır çatır konusuyo valla.. 1 aydır ayna takılı olduguna gore kus geleli 1 ay oldu eve.. o zaman kuş zaten ortama alışmıstır.. Sizin isteginize kalmıs bir durum ister kapısını açık bırakın istediği zaman girsin çıksın isterseniz rahatsız oluyorum misafir geliyor vs diyorsanız belirli zamanlarda çıkarın.. Ben kapısını açıyorum yemek yerken pc basındayken kafesine koyuyorum sadece kendi istediği gibi girip çıkıyor..
     
  9. Onur BUDAK
    Çevrimdışı

    alıştı parmagıma geliyor omzuma koyuyorum geziyoruz sizin dediginize güvenerek aynayı çıkartacagım inş konuşmasını etkilemez tşk ediyoruum iyi gecelr diliyorum
     
  10. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    Konuşmasını etkilemez yalnız biraz davranış bozuklugu olur dediğim gibi ayna da kendilerini gördüklerinden eş sanıyorlar ve benimsiyorlar aynayı.. Gereken ilgiyi gördükten sonra düzelecektir.. Rica ederim yardımımı dokunduysa ne mutlu.. İyi geceler..
     
  11. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    Aynayı kaldırmanız iyi olur. Ayna olursa size yönelmez, aynadaki eş sandığı kuşa yönelir ve sizden kaçar ısırma huyu da başgösterir. Alışacaktır zamanla, aynayı kullanmayın.
     
  12. Önder Apaydın
    Çevrimdışı

    Ben aynanın kuşa zararı olduğunu düşünmüyorum 2. Muhabbet kuşunu bekliyorum ve hic bir şekilde isirmiyor 2.kuş 1bucuk yıldır bende ilkini 10 sene beslemiştim ve hic bir şekilde saldırgan tavir sergilemiyorlar tamamen sizin ilginize bagli hareket ediyorlar ve 1gun tekrar ettigim kelimeyi 2.gün soyluyo konusmasinada zararı yok
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. konuşan muhabbet kuşuna ayna takılır mı

    ,
  2. kus kafesine ayna nasil takilir