petshop

                   

Mürekkep Balığı Kemiği

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mudo DURMUŞ tarafından 21 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.612
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    Dişi kızışmamış fakat son 1 haftadır deli gibi mürekkep balığı kemiği tüketiyor bunun yanında yuvalığı ve kafesteki tünekleride kemirmeye başladı bunlar sadece kızışma belirtileri mi yoksa ekstra bi nedeni var mı bunun? İşin bi başka boyutu ise erkek kur yapmasına rağmen dişi pek oralı olmuyor ara ara öpüşme koklaşma dışında

    ....
     
    #1 Mudo DURMUŞ, 21 Ocak 2015
    Son düzenleme: 21 Ocak 2015
  2. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member
    Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İstanbul
    Dişiler ceresi kahve rengi olmadan da yumurta yapabiliyor bence hazırlıklı olun :)
     
  3. Muhammed Necib Karabulut
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2014
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    8
    Yer:
    Ankara Pursaklar
    Bir şey sormak istiyorum. Mürekkep balığı kemiğinin arkasındaki sert kısmı kuşlar yer mi ? Yoksa sert kısım kalınca değiştirmek mi lazımdır?
     
  4. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.612
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    Valla o amaçla dişi aldık eğittiğim kuşun yanınada pek icraatlarını göremedik daha öpüşme dışında :)

    ....

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:00 -->-> Daha önceki mesaj 19:59 --

    Yok gerek yok onlar kendisi ufalıyorlar zaten küçük küçük kemirdikleri için bişi olmaz kolay kolay :)

    ....
     
  5. Muhammed Necib Karabulut
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2014
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    8
    Yer:
    Ankara Pursaklar
    Eyvallah cevap için
     
  6. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.612
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    Önemli değil dostum ;)

    ....
     

Sayfayı Paylaş