petshop

                   

Napıcamı bilemedim yardım ederseniz sevinirim

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Ali Uyan tarafından 2 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. Ali Uyan
    Gizli

    Ali Uyan Guest

    Şimdi arkadaşlar bende bi mubiş vardı yavru 2 aylık daha öncede konu açmıştım bi arkadaş hergün kafesin kapağını aç parmağama saten geliyordu yine öyle yapıcaktımki kafesi açar açmaz hemen uçmaya başladı merdivenlerde kaldı ordan kafesin üstüne koyduk etrafını izliyordu parmağımı uzattım çıktı parmağımın üstüne kafese girdi napsam bilemedim :/ kuş geleli 3 gün oldu galiba
     
  2. Rebulls
    Gizli

    Rebulls Guest

    hocam 3 günlük kuşu mu uçurdun önce biraz etrafı tanımasına izin ver 15-20 gün kalsın bi yere çarpar ölür allah korusun
     
  3. Ali Uyan
    Gizli

    Ali Uyan Guest

    Hocam kendi uçtu kafes içinde oynuyordulk
     
  4. OguzDww
    Çevrimdışı

    OguzDww New Member
    Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2013
    Mesajlar:
    160
    Beğenileri:
    0
    Kus 1-2 hafta kafeste dursun bide elinle severken kapinin etrafini kapat cikmasina izin verme
     
  5. Ali Uyan
    Gizli

    Ali Uyan Guest

    Sorularınız cevaplarınız diyorsunuz sadece 2 kişimi bişi söledi yani 69 kişi bakıyor 2 kişi yazıyo
     
  6. Biraz sabredin dışarı salmayın. 1 hafta sonra salabilirsiniz.
     
  7. Mehmet YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    0
    rahat bırakın kuşu 1-2 hafta kafeste kalsın dışarı salmayın sakıncalı ;)
     

Sayfayı Paylaş