petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Salıncak Değişikliği

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Hayro0 tarafından 2 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Tags:
  1. Hayro0
    Çevrimdışı

    Hayro0 Member

    Katılım:
    2 Aralık 2014
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    0
    Merhaba arkadaşlar,

    2 Kuşum var biri dişi biri erkek.

    Kuşlarımın salıncaklarını değiştirdim.

    Eskiden aynalı salıncak kullanıyordum biraz araştırdım zararsız olduğunu söylüyor herkes şöyle bir salıncak kullanıyordum

    [​IMG]

    Artık şöyle bir şey kullanıyorum

    [​IMG]

    Kuşların orada zil var yukarı tarafında zil yok.


    Yani sorunum aynalı salıncağı çıkardıktan sonra zilli salıncak taktım çünkü zararlı olduğunu araştırarak buldum.

    Daha bugün 4-5 saat oluyor, kuşlarım salıncağa 1 saatte 1 diyebilirim bu kadar sürede çıkıp 5-10 saniye arasında tekrar iniyorlar.

    Sizce eski salıncağımı takayım yoksa yeni salıncağa alışmalarınımı beklemeliyim ne yapmam hakkında bilgi verirseniz sevinirim. TEŞEKKÜRLER.
     
  2. Emir KECECI
    Çevrimdışı

    Emir KECECI New Member

    Katılım:
    15 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Alışırlar bence cikarma
     
  3. Samet Çağlar
    Çevrimdışı

    yeni salıncak güzelmiş nerden aldın. bence yeni salıncak dursun
     
  4. Hayro0
    Çevrimdışı

    Hayro0 Member

    Katılım:
    2 Aralık 2014
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    0
    Teşekkür ederim daha cevap bekliyorum.

    Salıncağı herhangi bir kuşçuya gir zilli salıncak var mı de verirler kardeşim.
     

Sayfayı Paylaş