petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

sizce iyimi yaptım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve arabonemen tarafından 16 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. arabonemen
    Çevrimdışı

    arabonemen New Member

    Katılım:
    14 Aralık 2013
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar yeni dişi almıştım bugün 2. günü doldu ishaldi belki ondandır oldu yerde duruyodu uçamıyodu ishal ilacım az kaldı için hepsini döktüm suya ve içmediğini gözlemleyince şırıngada yok çay kaşığıyla zorla azına damlattım 10 damla kadar yarısını içmiştir yarısınıda dökmüştür. uçmada hala sıkıntı var sanki hiç uçmamış bugüne kadar yakında videosunuda ekliyecem bide koşturmaca değilde ördek gibi paytak paytak yürüyo neyse

    dişi hala hareketsiz takılınca erkek halkaların dibindeki zillere vurup dişiyi korkutuyodu onları aldım halkalar ses çıkarmıyo diye bıraktım erkek genelde alışkanlık ortadaki salıncakta takılıyodu onuda aldım içerde bi tek halkalar kaldı bide dişi onları çıkardıktan sonra dişinin ilk defa ötüp hafiften kafayı aşa yukarı yaptını erkeğe gaga attını gördüm ama 1 2 kere yaptı acayip mutlu oldum :D bunun hastaydıda ilaçlamı alakası var yoksa içerden çıkardıklarımlamı alakası var pek çözemedim

    yaptığım şeylerde yanlış varmı gerekse biraz zorlayarak ilacı içirtmem gerekse kafes içinden aldıklarım (erkek için sorun olurmu kızabilirmi sizce )

    yarın ishal ilacı alıp tam teşekkürlü bi tedavi uygulama başlıyacam.

    [​IMG]
     
  2. fatih akso
    Çevrimdışı

    eğer dişini değiştirmek istemiyorsan kafesin ve suyun çok hijyenik olacak , yemleri kirli olmayacak bol bol vitamin takviyesi yapacaksın vitamin koy suyuna bide alışma süreci ondan çok şey yapmıyordur o alışsın sen öyle gör ben sadece ishali yenmek için söylüyorum hadi iyi akşamlar
     
  3. arabonemen
    Çevrimdışı

    arabonemen New Member

    Katılım:
    14 Aralık 2013
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    0
    2 3 günde bir temizlik yapıyorum sanırım yeter ama yemlerin kabuk olayını ellemiyodum onlarıda temizlerim artık
     
  4. fatih akso
    Çevrimdışı

    yani yemler açıktamı demeye çalıştım böyle devam edersen yakında kuşta gelişme görürsün iyi akşamlar..
     

Sayfayı Paylaş