petshop

                   

Tellerle ciftlesiyo

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve Doğukan Hazar tarafından 25 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

  1. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.250
    Beğenileri:
    116
    Yaninda dişi olan jumbo gidip tellere asilip tellerle ciftlesiyo. yani ben anlamadim cidden. Mama takviyesini surekli yapiyorum. Bu kadar emek. Gitsin tellere kerkinsin. Bi cozumu var mi bunun ?
     
  2. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.259
    Beğenileri:
    389
    Erkek ne yaparsa yapsın dişi hazır hissetmediği (istemediği) sürece olmuyor malesef.
     
  3. fatih22222
    Çevrimdışı

    fatih22222 Member
    Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2014
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    0
    orjianalmiş tellerle ilginç ama iş dişide bitiyor hocam. erkek ayak atmaya başladığında izin verirse dişide tamamdır.
     
  4. dent
    Çevrimdışı

    dent New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2015
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ya disinin ceresi kahverengi aslinda ama olmuyo iste
    [​IMG]
    Tellerde surekli
     
  5. Zekihan42
    Çevrimdışı

    Zekihan42 New Member
    Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    0
    benimkide aynı adamım dişi gösteripte vermiyor ;)
     

Sayfayı Paylaş