petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Uyuma Şekli ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Bülent ÇAPIK tarafından 18 Haziran 2013 başlatılmıştır.

  1. Bülent ÇAPIK
    Çevrimdışı

    Bülent ÇAPIK New Member

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar bugun kuş bulmuştum bendede 3 gün önce aldıgım dişi bi kuş vardı şimdi bunları aynı kafese koydum biri kafesin dier köşesinde tırmanmış dieride dier köşeye ve nerdeyse 2-3 saat oldu öylece duruyolar ışıkları kapattım hela inmediler basamaklara kafalarını yaslamışlar demirlere öyle yatıyolar bi sıkıntı olurmu yorulmazlar mı bunlar

    buyrun resim indiremedim aşagıya :)

    [​IMG]

    maviye çok ısındım çok tatlıya :)
     
  2. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    Strese girdiklerinde güvensiz hissediklerinde kendini tele kitliyorlar böyle.Tünekleri tahta olsun,ortam güvenli hale geldğini anlasınlar ineceklerdir
     
  3. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    mavi sanki erkek gibi. alışınca inerler herhalde
     
  4. Bülent ÇAPIK
    Çevrimdışı

    Bülent ÇAPIK New Member

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    0
    dışardayken hiç ayrılmadılar aslında yeşil olan yerde duruyodu mavi öyle durunca oda öyle durmaya başladı evet basamakları tahtayla değiştiricem teşekkürler yorum için bi sıkıntı olmaz dimi böyle dursalar
     
  5. Bülent ÇAPIK
    Çevrimdışı

    Bülent ÇAPIK New Member

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    0
    evet mavi erkek zaten bendeki yeşil olan maviyi bugun mahallede yakaladım :) yeşilide erkek zannediyodum ama dişi dediler gagasında mavilik var ama burun deliklerin yanları beyaz yeşil olanın
     
  6. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    İlk gün olduğundan ikiside strese girmişler mavi malum dışarda gez gez gel kafese gir :) Merak etmeyin sık rastladığım durumlardan biri tünekler tahta olduğunda kafes ortamı sakinleştiğinde 2-3 güne artık tünekte uyur hale geliyorlar :)
     
  7. Bülent ÇAPIK
    Çevrimdışı

    Bülent ÇAPIK New Member

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    0
    çok teşekkürler bişe olcak diye düşündüm ama rahatladım şuan inş kısa zamanda alışırlar.
     
  8. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    Birde bilgilendirme mesajı :)
    Tahta tünek tırnak uzamalarını kısaltır,kuşun daha sağlıklı olmasını kendini güvende hissetmesini sağlar :)
     
  9. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1

Sayfayı Paylaş