petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yalnız kalsa?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Kenan TÜRKOĞLU tarafından 1 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

  1. Kenan TÜRKOĞLU
    Gizli

    Arkadaşlar işim gereği şehir dışına çıkmam gerekiyor salı günü sabah çıkıcam uçagım var cuma yada cumartesi döneceğim kuşlarıma yemliklerini ve sulugunu doldursam kafesin tabanına yemlerini döksem kalırlarmı cumartesiye yada cuma ya kadar ?
     
  2. Kenan TÜRKOĞLU
    Gizli

    yardımcı olacak yokmuu ?
     
  3. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    komşuya felan bırakmanız daha iyi olur.
     
  4. Kaan KOÇ
    Gizli

    Kaan KOÇ Guest

    Akıllı yemlik ve 2-3 tane fazladan su takarsanız hiç bir şey olmaz tabi birde oksijen !
     
  5. Kenan TÜRKOĞLU
    Gizli

    ohoo bu saatte nerde bulurumki bunları tüh :S komşuda bebeği var o hiç uğraşamaz
     
  6. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    akraba vs. de olur. yada başka komşu.
     
  7. Kenan TÜRKOĞLU
    Gizli

    bilemiyorum ya yalnız kalsa sorun olmaz gibi ama ne biliim aklım kalır :S
     
  8. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    hem aklınız kalır. hem de aklınıza sürekli sorular gelir; yem bittiyse, su döküldüyse gibi.
     
  9. Kenan TÜRKOĞLU
    Gizli

    aynen suluklarındada çatlak var bazen suyu kaçırıveriyor :S veterinere mi bıraksam alırlarmı ki ?
     
  10. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Hocam bence emanet edecek birisini bulun. garanti verilemez canlı bunlar sonuca yemi suyu bitmez denilmez yani
     
  11. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    eğer çatlak varsa kesinlikle olmaz. yenisini almalısın. veteriner bakar, belli bir ücret karşılığında.( ama güvenilir bir veteriner olması lazım.)
     
  12. Kenan TÜRKOĞLU
    Gizli

    vetiriner var ama uçağımda saat 8.40 da yetişmem gerek uçağa veterinere bırakıyım bari ne yapayım neyse parası veririiz buralarda bakacak kimse yok cunku akrabalar desen çocukları var onlara güvenemem yani o yüzden. cuma günü dönmeye çalışıcam zaten 3 gün duracaklar
     
  13. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    En iyisi içiniz rahat olur hiç degilse
     
  14. Kenan TÜRKOĞLU
    Gizli

    aynen bende öyle düşünüyorum veteriner iyi bakar en iyisi ona emanet etmek. en azından nerde nasıl bakılacagını bilmiş olurum.
     
  15. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    inş. veteriner kuşlar öldü deyip üstüne yatmaz.
     
  16. Kenan TÜRKOĞLU
    Gizli

    yok yok bu adamın dükkanı felan büyük bayada müşterisi oluyor yapacagını sanmam 45 50 yasında adam :)
     
  17. Belinay Aksoy
    Çevrimdışı

    Belinay Aksoy New Member

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    0
    Bende aynı dertten muzdaribim. Perşembe günü yola çıkacağım en geç pazar günü dönerim. Bırakacak kimse yok veteriner kabul etmedi. Allah'a emanet edip her kafese ikişer suluk, bolca yem bırakıp çıkacağım. :(
     
  18. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    güvenilir olduktan sonra sorun yok.
     
  19. Kenan TÜRKOĞLU
    Gizli

    Döndüm arkadaşlar kuşları aldım veterinerden sapasağlimler :) veterinere bırakmak en doğrusuymuş :)
     

Sayfayı Paylaş