1. Bütün üyelerimiz ilan ekleyebilir. İlan sistemimiz aktif

Yarışma içeriği için Öneri

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve Yücel YETİMOĞLU tarafından 23 Nisan 2013 başlatılmıştır.

  1. Yücel YETİMOĞLU
    Gizli

  2. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Profesyonel

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    Muhabbet kuşlarında da böyle video koymalık yarışmalar olmalı fakat beceri yarışması mubiş için pek yeterli değil gibi.Yani konuşma olarak alsak yarışmayı her kuş konuşmaz dişisi olanlar var.Yetenek yarışması ise adı pek uygun değil.Daha önceki konuda belirttiğim gibi bir muziplik yarışması çok daha yerinde olacaktır.Herkes kuşunun özelliklerini tanıtır işte bakın ona bunları yaptırabiliyorum,şunu yapınca şunu yapıyor,bakıın burada top oynamasını öğrettim vs vs :)
     
  3. Yücel YETİMOĞLU
    Gizli

    Olabilir ali kardeşim dediğim gibi öneri konuşma üzerine olabilir beceri muziplik(tam olarak muziplikmi demek lazım bilmiyorum ama :) ) ne kadar fazla öneri o kadar iyidir yarışmaya zaman varken arkadaşlar hazırlıkta yapabilir ...
     
  4. Mert Can YALÇIN
    Çevrimdışı

    Mert Can YALÇIN Profesyonel

    Katılım:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    250
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Sivas
    Video baktım da papağanlar daha kolay eğitiliyor, bunu muhabbet kuşuna yaptırmak uzun sürer yani benimkine denesem 1 yılda öğretirim artık. :D
     
  5. Yücel YETİMOĞLU
    Gizli

    hocam örnek teşkil etmesi bakımından koydum video yu böyle bişey yapabilirler diye degil :) fikir aksiyonu lazım bize ;)
     
    #5 Yücel YETİMOĞLU, 24 Nisan 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 24 Nisan 2013
  6. Yücel YETİMOĞLU
    Gizli

    Bi arkadaşımız ö.mesaj atmış ve diyorki "bir kaç kelime belirleyelim , ustalar muhabbet kuşlarına bu kelimeleri ögretsin videolarını çekip yarişmaya tabi tutalım en net , kısa sürede , ve en fazla kelimeyi söyletebilenler hediye alsın" Nasıl olur ustalarımızın bu konuyla alakalı varmı önerileri ?
     
  7. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ Profesyonel

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA
    yücel hertürlü düşünceye açığız olabilir.değerlendirme yaparız gerekirse üyelere oylamayada sunabilirz .farklı süprizler düşünyoruz biz .sizde bu yönde araştırmalar içerisinde olun
     
  8. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Yusuf YALÇINKAYA Profesyonel

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    Ankara
    Güzel bir konu. Fakat kuşlarını yeni alan arkadaşlar için haksızlık olacagını düşünüyorum.konusuyor durumda olan birinin kusunun performansıyla yeni yeni kelime ögretmeye calısan bir kişinin kusunun performansı aynı olmaz.. Haksızlık olacagı yönünde düşüncem..
     
  9. GÖKHAN GENÇ
    Çevrimdışı

    GÖKHAN GENÇ Profesyonel

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA
    evet değerlendirilebilir ve tartışmaya açık bi konu arkadaşlar.
     
  10. Yücel YETİMOĞLU
    Gizli

    Bir şekilde olması lazım hocam , sonuçta hergün yeni üyelerimiz bize katılıyor :) mesela : 1 mayıs 10 haziran arası deriz 5 kelime belirleriz bu süre zarfında arkadaşlar eğitimlerini yapabilirler (bana mantıklı geldi , ama illa böyle birşey yapılacak diye birşey yok :) öneri mahiyetinde)
     
  11. Tezcan GÜMÜŞ
    Gizli

    oldu hocam kuşları çiftten ayırır yarışmaya sokarız :( :eek:
     
  12. Yücel YETİMOĞLU
    Gizli

    Abi öyle yapalım demiyorum da :) fikir sunan arkadaşları değerlendiriyoruz
     
  13. Tezcan GÜMÜŞ
    Gizli

    Espiri yapıyorum bende :)
     
  14. Kemal ÇETİN
    Gizli

    Mesela balık konusunda da olduğu gibi en güzel kafes tasarımı yada kuşuna en iyi yaşam alanı hazırlayan arkadaşların düzenleri yarışma konusu olanbilir tabi bu üretim yapan arkadaşların katagorisi olamaz herhalde :)
     

Sayfayı Paylaş